خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

شرکت آواپزشک، واحد نمونه صنعتی استان مرکزی شد

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ

شرکت تولیدی و صنعتی آواپزشک به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی انتخاب شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک



طی مراسمی که به مناسبت روز صنعت و معدن در مورخ

91/4/14 در محل سالن کوه نور مرکز همایش های هتل امیرکبیر اراک برگزار شد از واحدهای نمونه صنعتی کشوری و استانی تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه از چهار واحد صنعتی و معدنی نمونه کشوری و 38 واحد نمونه استانی تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور شعبانی فرد استاندار استان مرکزی و معاونین، دکتر غنیمی فرد رئیس خانه صنعت و معدن کشور، لطفی نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار شهرستان آشتیان، مدیر کل صنایع و معادن استان مرکزی و مدیران واحدهای نمونه صنعنی برگزار شد، واحدهای نمونه صنعتی که بر اساس عملکرد سالانه به عنوان واحد نمونه سال در سطح ملی و استانی انتخاب شده بودند معرفی گردیدند و از آنها تقدیر شد.

در این مراسم شرکت آواپزشک به عنوان واحد نمونه صنعتی استانی معرفی و لوح تقدیر و تندیس ویژه به آن اهدا شد که مدیرعامل شرکت ، جناب آقای مهندس شهبازی لوح و تندیس را دریافت نمودند

شرکت آواپزشک در سال 1375 با هدف تولید و فروش تیوبهای استیل ضد زنگ. کانولا و سرسوزنهای یکبار مصرف پزشکی تاسیس شد.

آواپزشک با تولید طیف وسیعی از محصولات تزریق و نمونه برداری از جمله انواع سرسوزن، سرنگ، پانچ بایوپسی و سوزن اسکلروتراپی نقش مهمی در تامین این محصولات در کشور ایران بازی می کند. به گونه ای که در محصول سرسوزن، تنها تولید کننده در کشور محسوب می شود. همچنین با شروع صادرات برخی محصولات به کشورهای اروپایی، گام بلندی برای افزایش اعتبار و توسعه شرکت برداشته شده است.

تمامی محصولات ذکر شده به وسیله پرسنل متخصص و مجرب با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز توسط ماشین های اتوماتیک مدرن در اتاق های پاک و کنترل شده و با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب تولید می گردد. شرکت آواپزشک با تلاش همگانی برای برقراری و پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت و اهتمام مدیران برای رسیدن به کیفیتی جهانی، علاوه بر دریافت گواهینامه های مرتبط مانند ISO9001:2000, ISO13485:2003 و نشان CE به موقعیتی پایدار از نظر کیفیت محصول رسیده است.

 

 

 

چشم انداز شرکت مصوب شده در سال 1388

با اتکال به قدرت لایزال الهی و با تاکید بر نقش محوری کارکنان شرکت، آواپزشک شرکتی خواهد بود:

پیشرو و دارای نقش رهبری در زنجیره­ تامین محصولات تولیدی خود در داخل کشور

دارای محصولاتی با کیفیت و قیمت جهان­تراز و مشهور به سرآمدی در بین مشتریان و بازارهای هدف

دارای سهم قابل توجهی از بازارهای هدف صادراتی

دست­یافته به محصولات تولیدی متنوع در راستای تکمیل سبد محصولات تزریق و نمونه برداری و خودکفایی ملی

واجد بالاترین سطوح تعالی سازمانی در بین شرکت­های تولیدی کشور

مایه مباهات کارکنان و دارای نقش مطلوب و موثر در توسعه پایدار شهر

 

ارزش­ها

ما به ترویج، توسعه و رعایت ارزش­های اسلامی در کلیه حوزه­های فعالیت شرکت پایبند می­باشیم.

ما بر این باوریم که محصولات ما می­بایست با بالاترین سطح کیفیت و ایمنی به طور استثناناپذیر در اختیار مشتریان قرار گیرد.

ما معتقدیم که حمایت از مبتکران و فناوران داخلی می­تواند باعث ایجاد خودکفایی و قطع وابستگی کشور در حوزه تجهیزات پزشکی شود.

ما در کنار کسب منافع مادی، در اندیشه حفظ تعادل در بازار داخلی و تقویت نقش­آفرینی بخش خصوصی در حوزه تولید تجهیزات پزشکی در کشور هستیم.

ما بر این باوریم که کار گروهی در شرکت می­بایست به عنوان یک اصل جهت دست­یابی به موفقیت­های اساسی مورد توجه قرار گیرد

تولید محصولات جدید آواپزشک

 در راستای تحقق اهداف شرکت مبنی بر توسعه سبد محصول، واحد تحقیق و توسعه شرکت درحال کار برروی محصولات جدید یکبار مصرف پزشکی است. متخصصان ما با آمیختن ابتکار و خلاقیت با تجربه و شایستگی به زودی خدمات چشمگیر و جدیدی در عرصه تولید تجهیزات پزشکی ارائه خواهند نمود

تضمین کیفیت

بخش تضمین کیفیت شرکت از سال 1383 فعال شده است و با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت جامع، سعی کرده است تا از این سیستم با نگرشی جامع استفاده کرده و در تمامی ابعاد، سازمان را ترقی دهد.

پس از پیاده سازی این سیستم در شرکت، گواهینامه های ISO 13485:2003 و ISO 9001:2000 و نشان CE در تولید کانولا از موسسه QS سوییس دریافت گردید.

پس از آن با جدیت تمام در ایجاد فرهنگ و نگرش سیستمی در کیفیت تلاش شد و در سال 1389 ضمن تجدید گواهی های ISO 13485:2003+AC 2007 و ISO 9001:2008 و نشان CE و با توجه به اینکه شرکت آواپزشک در خط مشی کیفیت خود افزایش رضایت مشتری و مشتری مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است و با همت و تلاش فراوان موفق به دریافت گواهینامه های ISO 10002:2004 و ISO/TS 10004:2010 در زمینه رضایت مشتری گردید.

همچنین آواپزشک به دلیل ایجاد شرایط ممتاز در تولید، موفق به دریافت گواهینامه QSR 21 CFR 820 c GMP در زمینه «شرایط مناسب تولید» گردید.

کنترل کیفیت

به دلیل حساسیت های موجود در محصول، بخش کنترل کیفیت، همزمان با تاسیس شرکت شروع به کار کرده است و در دو زمینه فعالیت کیفی خود را گسترش داده است تا اطمینان کامل از صحت محصول و رضایت کامل مشتری حاصل شود.

اولین زمینه ایجاد رویه های مبتنی بر دانش روز نظیر کنترل دقیق فرایندها در قالب سیستم مدیریت کیفیت، استفاده از آخرین نسخه های استانداردها، استفاده از متخصصان و پرسنل با تجربه و ایجاد آموزش های لازم است.

زمینه دوم برخورداری از آخرین تکنولوژی های روز و دستگاه های با دقت بالا است که باعث ایجاد اطمینان از حصول به کیفیت مطلوب و رضایت مشتری است.

ارتباط با مشتریان محترم به صورت مستقیم یا از طریق واحد بازرگانی و فروش یکی از وظایف واحد کنترل کیفیت است.

همچنین یکی از فعالیت های مهم کارشناسان کنترل کیفیت رسیدگی به شکایات مشتریان در قالب تیم های کارشناسی است. این تیم ها مسوول بررسی ماهیت و علل و عوامل ریسک هایی است که در شکایت مشتریان اعلام میشود

تحقیق و توسعه

تحقیق و توسعه در دنیای جدید به عنوان موتور محرک نوآوری و کسب شرایط بهتر در بازار اهمیت فراوانی پیدا کرده است. شرکت آواپزشک با درک این موضوع، واحد تحقیق و توسعه خود را با هدف «توسعه محصولات جدید» و «بهبود فرایندهای تولید/محصولات» تاسیس کرد. این واحد برای ایجاد نوآوری در دستیابی به اهداف فوق از متخصصین با تجربه و دارای دانش روز در زمینه مهندسی پزشکی بهره می برد. همین امر موجب گردیده است که کارهای متنوع و مهمی در زمینه های زیر صورت پذیرد:

1- ساخت دستگاه سنگ زنی CNC کانولا.

2- ساخت چسب اپوکسی جدید جهت اتصال کانولا و هاب (دارای گواهی ثبت).

3- طراحی و اجرای خط مونتاژ و ماشین آلات پانچ بایوپسی به صورت کاملا داخلی

4- طراحی و اجرای خط مونتاژ و ماشین آلات سرسوزن اسکلروتراپی به صورت کاملا داخلی

5- طراحی و پیاده سازی خط تولید سرنگ ایمن به صورت کاملا داخلی

6- طراحی و پیاده سازی خط تولید چاقوهای چشم پزشکی

7- طراحی و ساخت دستگاه های تست آزمایشگاهی و تست حین تولید

پروژه های زیر در حال تکمیل بوده و به زودی به اتمام و بهره برداری خواهد رسید:

1- طراحی و پیاده سازی خط تولید Biopsy Forceps

2- همکاری با واحد بازرگانی و تولید در خصوص پروژه های انتقال تکنولوژی در بیش از 10 محصول حال و آینده.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.