خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

کشف 240هزارعدد انواع مواد محترقه در استان مرکزی

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۰۵ ب.ظ

کشف 240هزارعدد انواع مواد محترقه در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 240هزار عدد مواد محترقه توسط پلیس در استان مرکزی خبر داد.

سردار"عزیزا... ملکی " ، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه هرساله با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال وآغاز نوروز، افردی سودجو در شهرستان های استان مرکزی اقدام به خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز می نمایند ، از مدت ها قبل رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتی ماموران موفق شدند طی چند عملیات جداگانه، 7 5 نفر را در این رابطه دستگیر  و 240 هزار عدد انواع مواد محترقه و300 کیلو مواد اولیه جهت ساخت مواد محترقه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت : در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار یگان های انتظامی قرار دارد.

سردار ملکی درخاتمه از مردم و خانواده ها خواست به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس موارد مشکوک را از طریق فوریتهای پلیسی 110 به پلیس اطلاع داده تا به هنگام با افراد هنجارشکن برخورد قانونی صورت پذیرد.

2کشته و یک مجروح در تصادف استان مرکزی

وقوع یک فقره تصادف بین خودرو پراید و وانت پیکان در محور باغ برآفتاب- قدمگاه شهرستان شازند ،2 نفرکشته ویک نفر مجروح در پی داشت.

رئیس پلیس راه استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در ساعت 12 و42 دقیقه حادثه ای بین یک دستگاه خودروی پراید و وانت پیکان در محور باغ برآفتاب- قدمگاه شهرستان شازند به وقوع پیوست.

سرهنگ " مهدی حسنی" ادامه داد: در حادثه مذکور به علت شدت جراحات وارده راننده خودروی پراید و یکی از سرنشین های وانت پیکان در دم در محل حادثه فوت می کنند و راننده خودروی پیکان وانت مجروح وتوسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل می شود.

وی تصریح کرد: کارشناس پلیس راه با حضور در محل علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودرو پراید اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز به همه هموطنان عزیز، از همهً رانندگان در خواست کرد با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و همچنین شلوغ بودن جاده های مواصلاتی، با احتیاط بیشتری رانندگی نمایندتا شاهد اینچنین حوادث دلخراشی در سطح جاده ها نباشیم.

 

باند سارقان به یک میلیارد ریال سرقت از مغازه داران در ساوه اعتراف کردند

باند سرقت از مغازه داران ساوجی در اعترافات خود به یک میلیارد ریال سرقت از مغازه داران اعتراف کردند.

در ماه های اخیر گزارش هایی از چند کسبه شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس 110 در خصوص سرقت هایی در زمان حضور کسبه و در طول روز اعلام شد که با توجه به افزایش این گونه سرقت ها از مغازه داران، تیمی از کارآگاهان پلیس شهرستان تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

شناسایی ردپای چند جوان در تحقیقات پلیس

با شروع تحقیقات کارآگاهان سرنخ هایی از حضور مشکوک چند جوان در زمان سرقت در حوالی مغازه ها یافت شد و تلاش برای شناسایی آنان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: در تحقیقات تخصصی کارآگاهان دو جوان در این خصوص شناسایی شدند که مشخص شد این دو نفر در اراک مخفی شده اند.

وی اضافه کرد: تحقیقات کارآگاهان ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان مخفیگاه آنان را در شهر اراک شناسایی کردند و تیمی از ماموران برای دستگیری آنان به این شهر عزیمت کردند.

سارقان با خودروی سواری سرقتی دستگیر شدند

سرهنگ طالبی ادامه داد: در تحقیقات نامحسوس از مخفیگاه سه متهم، زمانی که آنان با یک دستگاه خودروی سواری وارد منزلی شدند، دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند.

این مقام انتظام افزود: در استعلام صورت گرفته از خودرو مشخص شد که خودرو مدتی قبل از شهرستان بروجرد استان لرستان سرقت شده و اعضای این باند برای اعمال مجرمانه خود از آن استفاده می کرند.

کشف راز 12 فقره سرقت از مغازه داران در اعترافات متهمان

طالبی به اعترافات متهمان اشاره کرد و بیان داشت: در بازجویی های تخصصی کارآگاهان مشخص شد که ابتدا یکی از این سه جوان، سوژه خود را از مغازه داران شهرستان انتخاب می کردند و ابتدا یکی از آنان صاحب مغازه را سرقت سرگرم می کرد و دو جوان دیگر از مغازه دار سرقت می کرد.

فرمانده انتظامی ساوه اضافه کرد: متهمان در اعترافات خود به 12 فقره سرقت به مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی در پایان تصریح کرد: در اعترافات متهمان علت اصلی سرقت ها اعتیاد به ماده مخدر شیشه بود .

 

توزیع کننده هروئین در اراک دستگیر شد

توزیع کننده ماده مخدر هروئین روز گذشته در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و از وی یک کیلو و 700 گرم هروئین کشف شد.

ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی در یکی از محله های شهر اراک با اغفال خانمی از وی برای نگهداری و توزیع مواد مخدر صنعتی استفاده می کند.

با ادامه تحقیقات نامحسوس ماموران پلیس دریافتند که مواد مخدر در منزل خانم جوان نگهداری می شود که در هماهنگی با دستگاه قضایی متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و زمانی که آنها قصد داشتند مواد مخدر را از منزل خارج کنند دستگیر شدند.

بنا بر این گزارش در این عملیات مقدار یک کیلو 676 گرم ماده مخدر هروئین کشف شد و هر دو نفر با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

باز گرداندن کیف پول 45 میلیونی توسط مأمور وظیفه شناس

 سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تحویل کیف پول پیدا شده حاوی 44 میلیون و 650 هزار ریال توسط یکی از مأموران وظیفه شناس شهرستان ساوه خبر داد.

سرهنگ "مجید مهران فر" سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در ششم اسفندماه سال جاری ، یکی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ساوه به نام گروهبان یکم وحید یوسفی در حیاط محل کار یک عدد کیف دستی حاوی 44 میلیون و 650 هزار ریال را پیدا کرده و آن را به یگان بازرسی محل خدمت تحویل می دهد.

وی اضافه کرد: در بررسی های انجام شده صاحب کیف شناسایی و در حضور وی محتویات داخل کیف که شامل برخی از اسناد و 44 میلیون و ششصد و پنجاه هزار ریال بوده مشاهده و بدون هیچ گونه کم و کاستی پس از تنظیم صورت جلسه ، تحویل صاحب آن شد.

صاحب کیف  گفت: چند روز قبل برای ترخیص خودرویم به پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان مراجعه کردم که در پایان روز متوجه شدم که کیف دستی ام که حاوی مبالغی وجوه نقد و اسناد و مدارک بود گم شده است که بعد از چند روز متوجه شدم که کیفم توسط یکی از ماموران انتظامی پیدا شده است.

به پاس صحت عمل، عزت نفس و وظیفه شناسی مأمور مذکور در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه با اهداء لوح تقدیر و پاداش نقدی از نا مبرده تجلیل به عمل آمد.

 

آماده باش همیاران پلیس در استان مرکزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از آماده باش127 هزار و 500 نفرهمیاران پلیس در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

سرهنگ"ابوالفضل امیدی"با اعلام این خبر گفت:با اجرای طرح همیاران پلیس دو هدف مهم اجتماعی محقق می شود که یکی درونی سازی قوانین و  پیشگیری از تصادفات و حوادث رانندگی است و دیگری نهادینه شدن رویکرد امر به معروف و نهی از منکر درکودکان و نوجوانان است.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان مرکزی اشاره داشت : همیاران پلیس ضمن اینکه می بایست احترام به دیگران خصوصاً بزرگ تر ها را بیاموزند با تذکرات صحیح و یاد آوری قانون می توانند پلیس را در برقرای نظم وامنیت در جامعه یاری رسانند

سرهنگ امیدی گفت: گذشت،احتیاط و سلامت سفر،از مو لفه های ضروری در یک مسافرت نوروزی موفق است که با تلاش پلیس راهور و تعامل و همکاری صمیمانه شهروندان ومسافران نوروزی، در پایان تعطیلات به ثمر خواهد نشست.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان مرکزی تصریح کرد : اجرای طرح همیاران پلیس بر بهبود شاخص های رانندگی در کشور تأثیر بسزایی گذاشته و نقش بسیار مطلوبی در بارور ساختن هنجارهای قانونی در بنیان خانواده ها دارا می باشد.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.