خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

 

توزیع کننده مواد مخدر در شازند دستگیر شدند

دو توزیع کننده مواد مخدر روز گذشته در عملیات ماموران پلیس شهرستان شازند استان مرکزی دستگیر و از آنان سه کیلو و 585 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ "احمد رضا چگنی"، فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: در یکی از این عملیات ها ماموران پاسگاه انتظامی قره کهریز شهرستان موفق شدند از یک دستگاه خودرو که مقدار دو کیلوگرم ماده مخدر تریاک را به تهران انتقال می داد کشف کنند.

وی به دیگر عملیات پلیس این شهرستان اشاره کرد و افزود: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بازرسی از منزل فردی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کرد ، مقدار یک کیلو و 585 گرم تریاک و چند ترازوی توزین مواد مخدر را کشف کردند.

چگنی از ارجاع پرونده متهمان به دستگاه قضایی خبر داد و خاطر نشان کرد: در پیشگیری از گرایش جوانان و نوجوان به اعتیاد مواد مخدر نقش والدین بسیار مهم و اثربخش است و لازم است خانواده با نظارت بر فرزندان خود و همچنین اعلام موارد مشکوک فعالیت افراد سودجود در این زمینه، بستر بروز هر گونه آسیب برای خود و خانواده هایشان را از بین ببرند.

 

 

بخشش قاتل پایه چوبه دار

قاتل مرد ساوه ای روز گذشته توسط اولیای ‌دم در پای چوبه دار بخشیده شد.

سرهنگ"علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: بامداد صبح روز گذشته هنگام اجرای حکم قصاص برای فردی که مرتکب قتل عمد شده بود اولیای دم در صحنه اجرای حکم ، قاتل را بخشیدند.

وی افزود:خانواده مقتول از اعدام قاتل پدر خود گذشت کردند تا محکوم به قصاص از مرگ حتمی نجات پیدا کند.

سرهنگ طالبی در پایان خاطر نشان کرد: قاتل پنج سال پیش اقدام به قتل مقتول کرده بود و پس از سپری کردن دوران محکومیت خود در انتظار حکم قصاص به سر می برد که سرانجام با گذشت خانواده مقتول در هنگام اجرای حکم توانست فرصتی دیگر را برای زندگی دوباره به دست آورد.

وانت پیکان با بار لوازم خانگی قاچاق متوقف شد

یک دستگاه خودروی وانت روز گذشته با محموله یک صد میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در شهرستان دلیجان استان مرکزی متوقف شد.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در بیان جزئیات این خبر گفت: ظهر روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان در ورودی شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت پیکان که حامل بار لوازم خانگی بود، مظنون شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد که اقلامی که خودرو در حال انتقال آن می باشد، فاقد مدارک مثبته گمرکی است.

امین نژاد اضافه کرد: 11 دستگاه ماکروفر، دو دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه تلویزیون به ارزش تقریبی یکصد میلیون ریال کشف شد و با تشکیل پرونده و برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.



وقوع یک فقره تصادف بین خودروی نیسان و یک دستگاه کامیون در محور "اراک- قم " یک کشته در پی داشت.

رئیس پلیس راه استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در ساعت1و25 دقیقه روز گذشته حادثه ای بین یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه کامیون در محور "اراک- قم" به وقوع پیوست.

سرهنگ" مهدی حسنی" ادامه داد:در حادثه مذکور به علت شدت جراحات وارده راننده خودروی نیسان در دم فوت وهر دو وسیله نقلیه نیز برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلا لت داده شد.

وی تصریح کرد: علت حادثه، از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی می باشد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند ودر سطح محورهای مواصلاتی با احتیاط بیشتری رانندگی نمایندتا شاهد اینچنین حوادث دلخراشی در سطح جاده ها نباشیم.

 

برخورد قضایی با 254 نفر در طرح پاک سازی پلیس استان مرکزی

روز گذشته طرح پاک سازی پلیس در نقاط جرم خیز شهری در استان مرکزی اجرا شد و 254 نفر سارق، مزاحمان نوامیس م ردم، اراذل و اوباش و ... دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان و با کارشناسی و احصاء مناطق جرم خیز ، طرح پاک سازی نقاط آلوده با بهره گیری از توان تجهیزاتی پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح برخورد قاطع با سارقان، قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش و ... در دستور کار قرار گرفت.

قاسمی اضافه کرد: در این طرح تعداد 254 نفر به علت جرایم ارتکاب جرایم مختلف دستگیر ، 37 مورد انواع سرقت کشف و تعداد 130 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 732 مورد نیز اعمال قانون شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه از دستگیری 166 توزیع کننده مواد مخدر، 41 نفر سارق، 14 نفر از مزاحمان نوامیس مردم ، دو نفر از اراذل و اوباش و ... در این عملیات خبر داد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست با تعامل هر چه بیشتر با پلیس و اعلام گزارش های موارد مشکوک از طریق تلفن 110 در افزایش امنیت اجتماعی جامعه خود نقشی اثربخش و تاثیرگذار داشته باشند

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.