خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

خبرهای جدید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ( اراک )

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ


به گزارش خبرگزاری امید اراک


یک کشته در تصادف استان مرکزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در ساعت 21 و 5 دقیقه حادثه ای بین یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتور سیکلت در بلوار سید جمال الدین شهرستان ساوه به وقوع پیوست.

سرهنگ " ابوالفضل امیدی" ادامه داد: در حادثه مذکور به علت شدت جراحات وارده راکب موتور سیکلت در دم فوت کرد وهر دو وسیله نقلیه نیز برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلا لت داده شد.

وی تصریح کرد: علت حادثه، از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی می باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند و با احتیاط بیشتری رانندگی نمایندتا شاهد اینچنین حوادث دلخراشی در سطح جاده ها نباشیم.

 

سارقان حین سرقت موتورسیکلت در شازند دستگیر شدند

سرهنگ احمدرضا چگنی فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: در اوایل صبح روز گذشته گزارش درگیری در یکی از محله های شهر شازند به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 13 شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل مشاهده شد دو نفر با یکدیگر درگیر شده اند که در بررسی موضوع مشخص شد که شخصی با همدستی دو نفر از دوستانش در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از روبروی یک منزل بوده که مالک موتورسیکلت متوجه شده و با آنها درگیر می شود.

چگنی ادامه داد: قبل از حضور ماموران انتظامی دو نفر از سارقان از محل متواری می شوند و یکی از آنها که با مالک موتورسیکلت درگیر شده بود دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری دلالت شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با شناسایی دو سارق دیگر و پس از دقایقی دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از ادامه تحقیقات تکمیلی از این افراد خبر داد.

 

توزیع کننده مواد مخدر با بیش از 3 کیلو تریاک در اراک دستگیر شد

سرهنگ "مهدی حسنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در بیان این خبر گفت: ماموران این پلیس در تحقیقاتی از توزیع گسترده مواد مخدر توسط فردی در یکی از محلات شهر اراک مطلع شدند و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در چندین روز مراقبت نامحسوس این فرد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند مقدار سه کیلو و 380 گرم تریاک و مقادیر ادوات استعمال مواد مخدر را کشف کنند.

سرهنگ حسنی در پایان از معرفی این فرد به دستگاه قضایی برای برخورد قانونی خبر داد.

 

توقیف محموله 4 میلیاردی گوشی تلفن همراه در ساوه

سرهنگ "علی اصغرطالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز پس از کسب اخبار و اطلاعات کافی مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودروی نیسان پیکاپ که به صورت برنامه ریزی شده اقدام به حمل و جابجایی انواع کالای قاچاق می کند بلافاصله شناسایی و توقیف خودرو در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامام انجام شده خودرو در یکی از محورهای اصلی شهرستان شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از خودرو تعداد 450 دستگاه گوشی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد و دو نفر در این عملیات دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.