خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

دیدار فرمانده انتظامی استان مرکزی با مردم در دفتر نظارت همگانی 197

مردم استان مرکزی و کارکنان فرماندهی انتظامی استان روز دوشنبه یکم تیر ماه می توانند در سامانه 197 با فرمانده انتظامی این استان دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

سردار "عزیزاله ملکی" فرمانده انتظامی استان مرکزی به همراه معاونان اجرایی این فرماندهی روز دوشنبه یکم تیر ماه  94 از ساعت 0900ملاقات عمومی دارند.

این گزارش حاکی است،مردم استان مرکزی و کارکنان فرماندهی انتظامی استان  می ‌توانند جهت بررسی مشکلات،انتقادات و...در ارتباط با عملکرد فرماندهی انتظامی استان در محل دفتر نظارت همگانی (197) واقع در خیابان بهزیستی روبروی ایران خودرو حضور یافته و با فرمانده انتظامی استان دیدار کنند.

دستگیری سارقان احشام حین سرقت در خمین

سارقان احشام در حین سرقت احشام در شهرستان خمین استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "محمد علی گودرزی" درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای اطراف شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود:با استفاده از اقدامات فنی پلیس و انجام تحقیقات گسترده،سه نفر سارق در روستای خورزن این شهرستان در حین سرقت شناسایی که در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

گودرزی بیان داشت:متهمان در تحقیقات کارآگاهان پلیس ،به سرقت احشام در روستاهای همجوار شهرستان خمین اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این زمینه پرونده تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با تاکید بر لزوم توجه دامداران به توصیه های پلیس گفت:‌متاسفانه علیرغم تاکیدات بسیار زیادی که پلیس در استفاده از تجهیزات ایمنی به دامداران اعلام می کند، بعضی از دامداران به این مهم توجه لازم را ندارند.

وی در پایان گفت: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها می‌باشد که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد تاکید قرار دهند.

کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در زرندیه

مأموران انتظامی شهرستان زرندیه استان مرکزی روز گذشته موفق به کشف 25 هزار لیترسوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان "زرندیه" مرکزی  گفت: روز گذشته مأموران انتظامی زرندیه در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در ایست و بازرسی محور "اخترآباد- زرندیه" به یک دستگاه خودروی بادسان مظنون شده و در بازرسی از آن موفق به کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

سرهنگ "داود کاظمی" افزود: متهم مذکور فاقد هرگونه مدرک حمل بار بوده است و راننده پس از دلالت به یگان و تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

یک دستگاه اتوبوس با 200 میلیون ریال پوشاک قاچاق در دلیجان متوقف شد

 

یک دستگاه خودرو اتوبوس اسکانیا با 200 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان دلیجان استان مرکزی شناسایی و متوقف شد.

 سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یکدستگاه  خودروی اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند که با استفاده از علایم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" بیان داشت:در بازرسی های انجام شده از خودرو، یک هزار و 780 دست انواع پوشاک خارجی و تعداد 85 عدد انواع قطعات یدکی خودرو خارجی که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف شد .

وی خاطر نشان کرد :در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان درخاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

70 هکتار از اراضی طبیعی شهرستان خنداب طعمه حریق شد

روز گذشته 70 هکتار از اراضی طبیعی شهرستان خنداب استان مرکزی در اثر بی احتیاطی عابران دچار حریق شد.

سرهنگ" جعفرشمس بیرانوند" فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در تشریح این خبر گفت:روزگذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 درساعت 15 و6 دقیقه مبنی بر وقوع آتش سوزی در اراضی طبیعی  روستای محمد آباد شهرستان بلافاصله ماموران پلیس به همراه نیروهای امدادی وعوامل آتش نشانی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ بیرانوند بیان داشت: پس از تلاش های فراوان، عوامل آتش نشانی و سایرگروه های امدادی حاضر در صحنه موفق به مهار حریق  در ساعت 21 و 10 دقیقه شدند.

بیرانوند ادامه داد: با ارزیابی به عمل آمده توسط کارشناسان منابع طبیعی متأسفانه 70 هکتار از اراضی مذکور در اثر آتش سوزی دچار حریق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با تاکید بر این که از سوی کارشناسان آتش نشانی علت حادثه مذکور سهل انگاری عابران درریختن زباله های مختلف از جمله بطری های شیشه ای که  دارای خاصیت جذب گرما می باشند گفت: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقام قضایی شده است.

 وی در پایان از همکاری صمیمانه تمامی شهروندان با پلیس وسایر نیروهای امدادی در این حادثه قدردانی واظهار امیدواری کرد با رعایت نکات ایمنی لازم در مکان های طبیعی وگردشگری، دیگر شاهد رخ دادن چنین حوادثی در سطح شهرستان نباشیم.

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.