خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


نفوذگر به وای فای شهروندان ساوجی  دستگیر شد

شخصی که از طریق دستگاه های الکترونیکی به وای فای شهروندان ساوجی نفوذ و از اینترنت آنها استفاده می کرد توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه دستگیر شد.

سرگرد"مصطفی نوروزی"،رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی در توضیح این خبر گفت: در پی دریافت شکایتی با موضوع هک و نفوذ به وای فایِ احدی از شهروندان ساوجی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه قرار گرفت.

نوروزی ادامه داد: طی بررسی ها و اقدامات فنی به عمل آمده کارشناسان پلیس فتا و با انجام اقدامات تخصصی، فردی که اقدام به استفاده غیرمجاز از وای فای دیگر افراد می می نمود شناسایی و طی هماهنگی با مقام محترم قضایی به پلیس فتا احضار شد.

وی اضافه کرد: پس از تجزیه و تحلیل ادله موجود مشخص شد که متهم تاکنون اقدام به هک وای چند نفر از دیگر شهروندان نیز کرده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از تهیه مستندات کافی ،از متهم در خصوص موضوع پرونده تحقیق به عمل آمد که ابتدا ایشان منکر هرگونه نفوذ و هکِ وای فای شد ،اما پس از ارائه ادله و مدارک جمع شده توسط کارشناسان این پلیس بهجرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت که صرفاً از روی کنجکاوی به چنین عمل مجرمانه ای دست زده است که در این خصوص پرونده ای تشکیل و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

سرگرد نوروزی در پایان از شهروندان خواست پس از استفاده از مودم های بی سیم جهت اتصال دستگاه های جانبی همانند موبایل و تبلت به اینترنت، مودم را بصورت فیزیکی خاموش کنند تا کسی نتواند به آنها نفوذ کند.

جاساز60 کیلو تریاک لو رفت

روز گذشته در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی 60 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ "محمد حسنی"، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: ماموران این پلیس در تحقیقاتی از حمل و انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان های همجوار به مقصد شهرستان ساوه مطلع شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

وی اضافه کرد: سرانجام با برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه، خودروی کامیونی که مواد مخدر را حمل می کرد در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ حسنی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقدار نزدیک به 60 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که در بسته بندی هایی در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: در این عملیات فرد قاچاقچی دستگیر و برای برخورد قانونی به یگان انتظامی انتقال داده شد.

910  میلیون کالای قاچاق در مرکز کشف شد

در عملیات های پلیس استان مرکزی چهار محموله قاچاق به ارزش 910 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "سید احمد خسروی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ در یکی از این عملیات ها که در شهرستان دلیجان اجرایی شد، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند از یک دستگاه خودرو کامیون بیش از یک تن برنج قاچاق به ارزش 560 میلیون ریال را کشف کنند.

وی اضافه کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی به دیگر عملیات پلیس در مرکز استان اشاره کرد و افزود: در عملیات دیگر ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از دو دستگاه خودروی سواری تعداد تقریبی دو هزار و 500 عدد ادکلن قاچاق به ارزش 220 میلیون ریال کشف شد که در این عملیات نیز دو نفر دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه از توقیف محموله ای کالای قاچاق در شهرستان خمین نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خمین نیز در عملیاتی موفق شدند محموله ای قاچاق شامل تخمه آفتابگردان، چای ، کمپوت و خمیرداندان را به ارزش بیش ا ز 80 میلیون ریال را توقیف کنند.

سرهنگ خسروی توقیف یک دستگاه خودروی پژوی 405 با بار لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 50 میلیون ریال در شهرستان زرندیه را از دیگر عملیات های قاطعانه پلیس در برخورد با قاچاق کالا برشمرد و گفت: طرح های قاطعانه پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت افراد فرصت طلب مراتب را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند. 

 

 

واژگونی تراکتور در خمین جان یک نفر را گرفت

روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور در حوالی روستای ورچه شهرستان خمین ، راننده تراکتور جان خود را از دست داد.

سرهنگ "محمدعلی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این باره گفت: حدود ساعت 20 و 30 دقیقه روز گذشته گزارشی به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان خمین مبنی بر واژگونی یک دستگاه تراکتور در حوالی روستای ورچه شهرستان اعلام شد که بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که تراکتور در رودخانه ای واژگون شده که بر اثر این سانحه راننده تراکتور به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه بیمارستان انتقال شد.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.