خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


اعتراف سارق به 28 فقره سرقت از مشتریان بانک ها

سارق سابقه داری که بعد از خروج مشتریان بانک ها آنان را تعقیب و وجوه نقدشان را سرقت می کرد، در تحقیقات پلیس به 28 فقره سرقت در شهرستان خمین اعتراف کرد.

سرهنگ "محمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این باره گفت: از مدتی قبل گزارش هایی از سرقت وجوه نقد همشهریان از داخل خودروهای آنها به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات مقدماتی مشخص شد که در تمامی این سرقت ها، افراد بعد از دریافت وجه نقد از بانک های سطح شهر ، خودروی شان را در مکانی پارک کرده که بعد از مراجعه به وسیله نقلیه متوجه می شدند درب خودرو باز است و وجوه نقدشان سرقت شده است.

این مقام انتظامی در ادامه به تلاش ماموران انتظامی در شناسایی و دستگیری متهم پرونده اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پلیس تمهیدات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری این فرد آغاز کردند که سرانجام موفق شدند با شگردی خاص ، فرد سارق را برای انجام سرقتی دیگر به یکی از خیابان های خلوت شهر هدایت کرده و او را حین سرقت دستگیر کنند.

متهم سوژه های خود را از مشتریان بانک ها انتخاب می کرد

سرهنگ گودرزی به سوابق متهم دستگیر شده اشاره داشت و گفت: در بررسی سوابق فرد دستگیر شده مشخص شد که او از سارقان سابقه داری است که در استان های مختلف به دلیل ارتکاب سرقت دستگیر شده است.

وی اضافه کرد: با آغاز بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی و با ارائه مدارک و مستندات ، فرد سارق به 28 فقره سرقت وجوه نقد از داخل خودرو در شهرستان خمین اعتراف کرد.

متهم گفت: برای انجام سرقت ها، در مقابل بانک ها منتظر می ماندم و بعد از انتخاب سوژه خود، او را تعقیب می کردم و زمانی که او خودروی خود را رها می کرد ، در فاصله ای دورتر توقف کرده و با نزدیک شدن به خودرو ، بلافاصله با شگردی خاص درب خودرو را باز کرده و پول های او را سرقت می کردم.

5کشته و 4 مجروح در سوانح رانندگی دو روز گذشته استان مرکزی

 

حوادث رانندگی دو روز گذشته استان مرکزی 5 کشته و 4 مجروح در پی داشت.

در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 10و 58 دقیقه روز پنج گذشته بین یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه موتور سیکلت در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان شازند به وقوع پیوست، راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه تغییر ناگهانی مسیر راکب موتور سیکلت عنوان شده است.

در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 11و 45 دقیقه روز پنج شنبه گذشته به علت واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در خیابان حصار شهرستان اراک رخ داد راکب وسیله نقلیه به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس مربوطه عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه عنوان شده است.

سومین حادثه رانندگی در ساعت 16 و45 دقیقه روز پنج شنبه گذشته، بین یک دستگاه خودروی دوو و یک دستگاه خودروی پژو در اطراف ترمینال مسافربری شهرستان اراک به وقوع پیوست دو تن از سرنشینان خودروی پژو فوت کردند و دو تن دیگر زخمی و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه، عدم توجه به جلوی راننده دوو عنوان شد.

چهارمین حادثه رانندگی در ساعت 15 و27 دقیقه روز گذشته به علت واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در محور پلیس راه آهنگران رخ داد راننده خودرو فوت و دو سرنشین دیگر آن زخمی و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه تخطی راننده خودرو از سرعت مطمئنه در سر پیچ عنوان شد.

 

کشف هشت کیلو گرم تریاک در دلیجان

 

ماموران انتظامی پلیس شهرستان دلیجان استان مرکزی روز گذشته پس از بازرسی از کامیون عبوری،موفق به کشف هشت کیلو گرم تریاک از آن شدند.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: روز گذشته ماموران پلیس ایست و بازرسی این شهرستان در هنگام بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون باری مشکوک  شدند و پس از بازرسی دقیق از کامیون مذکور موفق به کشف هشت کیلو گرم تریاک، که به شیوه ماهرانه ای در جعبه بغل آن قرارگرفته بود، شدند.

وی بیان داشت: متهم پس از انجام مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده قضایی به همراه مواد کشف شده جهت سیر روند قانونی،تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی پلیس شهرستان دلیجان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر افزود: ثبات امنیت در سایه همکاری مردم با دستگاه های متولی نظم و امنیت محقق می شود که لازم است در برخورد با پدیده شوم اعتیاد نیز شهروندان مشارکت هر چه بیشتری با پلیس از طریق ارائه گزارشات خود از طریق تلفن 110 در خصوص فعالیت خرده فروشان و قاچاقچیان داشته باشند و پلیس نیز هر چه قاطع تر با هر گونه ناهنجاری برخورد خواهد کرد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.