خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در اراک

توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در شهرستان اراک استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد .

سرهنگ "محمد حسنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در توضیح این خبرگفت:در پی کسب خبر از سوی شهروندان مبنی بر  خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از محله های شهر اراک موضوع در دستور کار افسران زبده پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت:مأموران تحقیقات و بررسی های میدانی خود را در راستای شناسایی و دستگیری فرد مذکور آغاز کردند تا اینکه توانستند سرنخ هایی در خصوص چگونگی اقدامات مظنون مورد نظر بدست آورند.

این مقام انتظامی اظهار داشت:فرد مذکور هنگامی که سوار بر خودرو پژو 206 بود  در یکی از خیابان های شهر  شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ حسنی در پایان گفت:طی بازرسی انجام شده از خودروی فرد متهم ، مقدار یک کیلو گرم تریاک کشف شد  و با تشکیل پرونده در اختیار مراج  قضایی قرار گرفتند.

سارقان کابل های برق در اراک دستگیر شدند

باند سارقان حرفه ای بعد از شناسایی و دستگیری در عملیات پلیس استان مرکزی به 25 فقره سرقت کابل های برق در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ "سید احمد خسروی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: از ابتدای سال جاری گزارش هایی از سرقت کابل های برق در مناطق مختلف شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 شهر اراک اعلام شد و با توجه به افزایش سرقت ها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم های انتظامی پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد:‌ با توجه به اهمیت موضوع، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با همکاری کلانتری های شهرستان ، عملیات شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

دستگیری سرکرده باند حین سرقت در اراک

سرهنگ خسروی ادامه داد: با آغاز تحقیقات و با برنامه ریزی های انجام شده، سرانجام ماموران کلانتری 12 شهرستان موفق شدند، سرکرده این باند را حین سرقت در یکی از مناطق شهر اراک دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

وی با اشاره به اعترافات اولیه متهم گفت:‌ در تحقیقات اولیه از متهم ، مقادیری از کابل های سرقتی کشف شد و متهم برای تکمیل تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرقت ها با همدستی دوست متهم انجام می شد

این مقام انتظامی انتظامی در ادامه به اعترافات متهم اشاره داشت و گفت: در بازجویی های تخصصی کارآگاهان ، متهم به 25 فقره سرقت سیم برق در شهر اراک اعتراف کرد و اذعان داشت که این سرقت ها را با کمک یکی دیگر از دوستانش انجام می داده و بعد از سرقت نیز اموال مسروقه را به فردی در شهر اراک می فروخته اند.

سرهنگ خسروی ادامه داد:‌با توجه به اعترافات متهم ، بلافاصله در عملیات های جداگانه دیگر همدست وی به همراه خریدار اموال مسروقه دستگیر شدند و پرونده به دستگاه قضایی ارجاع و متهمان با زندان معرفی شدند.

دستگیری 246نفر مواد فروش و سارق در طرح پاک سازی پلیس در استان مرکزی

روز گذشته طرح پاک سازی نقاط آلوده استان در 148نقطه در سطح استان مرکزی به اجرا درآمد و در این طرح 246 نفر مواد فروش، مزاحم خیابانی و سارق دستگیر و 218 خودرو و موتور سیکلت متخلف توقیف شد.

در راستای ارتقاء امنیت و انضباط اجتماعی در سطح استان مرکزی روز گذشته طرح پاک سازی نقاط آلوده در148 نقطه استان و با استفاده از حداکثر توان اجرایی و انتظامی اجرا شد.

در این طرح که با تلاش ماموران انتظامی اجرا شد، 188نفر در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر، 21 نفر سارق، 21نفر از مزاحم و اراذل و اوباش و 16 نفر دیگر نیز به علت ارتکاب دیگر جرایم عمومی دستگیر شدند.

در این طرح همچنین 15 کیلو و 39 گرم انواع مواد مخدر و36 فقره انواع سرقت کشف و1082 عدد انواع وسایل نقلیه اعمال قانون شد.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی  از همراهی و مشارکت فعال شهروندان در اجرای طرح های پاک سازی تقدیر و تشکر کرد.

واژگونی یک دستگاه کامیون یک کشته و یک مجروج بر جای گذاشت

واژگونی یک دستگاه کامیون در محور ساوه تهران استان مرکزی یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

در حادثه ای که در ساعت 15و 5 دقیقه روز گذشته در محور ساوه- تهران استان مرکزی بر اثر وازگونی یک دستگاه کامیون رخ داد، سرنشین کامیون به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راننده آن زخمی و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ" مهدی حسنی" رئیس پلیس راه استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: یک دستگاه خودروی وانت پیکان که در جلوی کامیونی در محور فوق در حال حرکت بوده است به علت سرعت بالا  واژگون می شود که خوشبختانه راننده آن آسیبی نمی بیند ولی راننده کامیونی که در عقب وانت پیکان در حال حرکت بوده است برای جلوگیری از برخورد با خودروی وانت پیکان اقدام به منحرف شدن از جاده می نماید که بر اثر این اقدام کامیون واژگون شده و راننده آن زخمی و سرنشین آن نیز فوت می نماید.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه، تغییر مسیر نا گهانی خودروی وانت پیکان که در جلوی کامیون در حال عبور بوده است عنوان شد.

کشف 11 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در عملیات پلیس استان مرکزی

روز گذشته در عملیات پلیس استان مرکزی 11 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف و به مالکان آن تحویل شد.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: روز گذشته ماموران پلیس در شهرهای مختلف استان موفق شدند 26 سارق را دستگیر کنند که آنها در روند تحقیقات به 53 مورد از انواع سرقت ها اعتراف داشتند.

 وی اضافه کرد: در این عملیات ها تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو دارای سابقه سرقت کشف شد.

 سرهنگ قاسمی ادامه داد: کشف 15 مورد سرقت محتویات و لوازم خودرو ، 11 مورد اماکن خصوصی ، 8مورد سرقت مغازه تا کنون در تحقیقات مقدماتی از این سارقان کشف شده است که ادامه تحقیقات از آنان در حال پیگیری می باشد.

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.