خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


دزد به کاه دان زد

سارقانی که در یکی از روستاهای شهرستان کمیجان استان مرکزی اقدام به سرقت یک تن و 200 کیلوگرم کاه از یک مزرعه کشاورزی کرده بود، دستگیر شدند.

سرهنگ "علی اکبر مرادی" سرپرست انتظامی شهرستان کمیجان در این باره گفت:‌روز گذشته یکی از کشاورزان در یکی از روستاها با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان تماس گرفت و اعلام داشت که از مزرعه اش سرقت شده است.

وی اضافه کرد: با حضور تیمی از ماموران کلانتری 11 شهرستان در محل ، شاکی اذعان داشت که مقدار یک تن و 200 کیلوگرم کاه از مزرعه اش مورد سرقت قرار گرفت است.

سرهنگ مرادی ادامه داد: بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد و در تحقیقات صورت گرفته دو نفر در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کمیجان خاطر نشان کرد: در بازجویی های انجام شده سارقان به سرقت کاه از مزرعه کشاورزی اعتراف داشتند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت هر گونه سرقت ، قبل از هر گونه اقدام تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 می تواند ، پلیس را در شناسایی ودستگیری سارقان بسیار کمک کند که لازم است شهروندان ضمن به کارگیری اقدامات پیشگیرانه این مهم را مورد توجه قرار دهند.

پرونده 10 تن زیتون به اداره تعزیرات ارسال شد

10 تن و 250 کیلو گرم زیتون قاچاق به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال روز گذشته در عملیات ماموران پلیس در شهرستان دلیجان استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در توضیح این خبر گفت : در ادامه طرح های مبارزه با قاچاق ، ماموران انتظامی شهرستان در تحقیقاتی از عبور محموله ای از زیتون های قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام روز گذشته تیمی از ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی خودروی کامیونی را در این خصوص شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ امین نژاد اضافه کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد که خودرو حامل بار زیتون هایی است که فاقد مدارک گمرکی است و از شهرهای جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده است.

فرمانده انتظامی دلیجان ادامه داد: در بازرسی از خودرو 10 تن و 250 کیلوگرم زیتون در 80 بشکه کشف شد که ارزش محموله کشف شده در حدود یک میلیارد و 250 میلیون ریال ارزیابی شد.

وی خاطر نشان کرد:‌ پرونده ای در این خصوص تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

توزیع کننده مواد مخدر در خمین دستگیر شد

توزیع کننده ماد مخدر در عملیات روز گذشته پلیس شهرستان خمین دستگیر و از او یک کیلو ماده مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ محمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این باره گفت: در پی اعلام گزارش هایی از فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در یکی از محلات شهر خمین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته محل فعالیت این فرد شناسایی شد و در هماهنگی با دستگاه قضایی منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت.

گودرزی ادامه داد: در این عملیات مقدار 970 گرم ماده مخدر تریاک و 30 گرم سوخته تریاک به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد و متهم برای برخوردقانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بر نظارت خانواده ها بر فرزندان تاکید کرد و از آنان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر مراتب از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش شود.

 

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.