خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک


خودروها و موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت عید سعیدفطر ترخیص می شوند

 

خودروها و موتور سیکلت های توقیفی به مناسبت عید سعید فطر در استان مرکزی ترخیص می شوند.

سرهنگ "ابوالفضل امیدی"، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی  با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: به مناسبت عید سعید فطر فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد خودروها و موتورسیکلت های توقیفی که دارای جرایم کیفری نبوده و فقط بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند را ترخیص کند.

وی افزود: به همین مناسبت صاحبان خودروها و موتور سیکلت ها می توانند از امروز به مدت 10 روز نسبت به ترخیص وسایط نقیله خود اقدام کنند.

امیدی تاکید کرد: این شرایط فقط شامل وسایط نقلیه ای می شود که دارای جرایم کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده باشند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی  از صاحبان این گونه وسایط نقلیه خواست با به همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند مالکیت وسیله نقلیه به ستاد ترخیص واقع در محل راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان های تابعه مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله خود اقدام کنند.

 

کشف 90 کیلوگرم تریاک از خودروی کشنده اسکانیا در استان مرکزی

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 90 کیلوگرم تریاک از خودروی کشنده اسکانیا در عملیات مشترک پلیس شهرهای دلیجان و محلات خبر داد.

سردار "عزیزاله ملکی" در گفت و گو با خبرنگاران و در بیان جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پلیس شهرستان های دلیجان و محلات در یک عملیات مشترک موفق شدند در هنگام کنترل خودرهای عبوروی در ایست وبازرسی اصفهان- دلیجان از یک دستگاه خودروی کشنده اسکانیا 90 کیلو گرم تریاک را که به شیوه ماهرانه ای در زیر تختخواب آن جا سازی شده بود، کشف نمایند.

وی افزود:‌ پلیس استان در امر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر همواره دارای عزمی راسخ بوده و از هیچگونه کوششی در این راستا دریغ نخواهد کرد .

این مقام انتظامی به کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال در این استان نیز اشاره داشت و گفت: در عملیات های پلیس استان از ابتدای سال تا کنون بیش از یک تن و 799 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 300 خرده فروش و 86 قاچاقچی نیز دستگیر و 17 باند مواد مخدر نیز منهدم شده اند.

سردار ملکی توجه به ساماندهی معتادان را نیز از جمله اقدامات پلیس در حوزه انتظام بخشی پلیس خواند و گفت: از ابتدای سال تا کنون نیز در حدود یک هزار و 1600 نفر از معتادان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر به مراکز درمانی معرفی شده اند.

 

توقیف 3 خودرو با جریمه های میلیونی در اراک

سه دستگاه خودرو با تخلفات میلیونی روز گذشته در شهر اراک توقیف و روانه پارکینگ شدند .

سرهنگ "ابوالفضل امیدی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی با بیان این خبر گفت : بیشترین تخلف مربوط به یک دستگاه سواری اوپیروس به مبلغ 47 میلیون ریال با 108 فقره تخلف است که از این تعداد 18 مورد آن حادثه ساز  می باشد .

این مقام انتظامی ادامه داد : خودروی دیگر، یک دستگاه سواری پژو 405 ای با 35 میلیون ریال خلافی و تعداد 82 فقره تخلف است و خودروی سوم نیز سواری پژو 405 با 21 میلیون ریال خلافی و تعداد 48 فقره تخلف می باشد که از این تعداد سه مورد  آن حادثه ساز بوده است.

سرهنگ امیدی در پایان از کلیه رانندگان بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در نهادینه سازی ایمنی ترافیکی تاکید کرد و گفت : پلیس با قاطعیت با رانندگان پرتخلف برخورد می کند و رانندگانی که مبلغ تخلف وسیله نقلیه آنان بیش از ده میلیون ریال است هرچه سریع تر نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند، در غیر این صورت نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنان و سیر مراحل اداری اقدام خواهد شد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.