خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک

 

31 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان مرکزی

در دو عملیات پلیس استان مرکزی در شهرهای زرندیه و خمین، 31 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سرهنگ "داود کاظمی" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به این خبر گفت:‌صبح روز گذشته در عملیاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند در اتوبان ساوه تهران یک دستگاه خودروی تریلی را که در حال انتقال سوخت قاچاق بود، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودرو حامل 26 هزار لیتر سوخت قاچاق می باشد .

سرهنگ کاظمی با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با قاچاقچیان سوخت بیان کرد: طرح های پلیس در برخورد با قاچاقچیان با قاطعیت ادامه دارد و شهروندان نیز می توانند گزارش های خود را در این خصوص از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

 گفتنی است بنا بر اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان خمین ماموران انتظامی این شهرستان نیز روز گذشته طی عملیاتی موفق شدند مقدار پنج هزار لیتر سوخت قاچاق را از یک دستگاه خودرو کامیون کشف کنند.

عدم توجه به جلو، فوت عابر پیاده را در پی داشت

روز گذشته برخورد یکدستگاه خودروی پژو با عابر پیاده ،در بلوار مطهری شهرستان تفرش استان مرکزی، فوت عابر پیاده را در پی داشت.

در حادثه ای که درساعت 16و 6دقیقه روز گذشته،در بلوار مطهری شهرستان تفرش استان مرکزی در اثر برخورد یکدستگاه خودروی پژو با عابر پیاده به وقوع پیوست ، عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه، عدم توجه به جلوی راننده خودروی پژو عنوان شد.

سرهنگ"ابوالفضل امیدی"رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی  گفت:  ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه تمامی رانندگان و عابران شهری با پلیس در راستای کاهش بار ترافیکی درون شهری، اظهار امیدواری کرد رانندگان در هنگام رانندگی در معابر شهری با دقت کافی به رانندگی پرداخته و از هرگونه اقدامی که در راستای عدم توجه آنها به جلو ،در هنگام رانندگی می تواند نقش داشته باشد خودداری نمایند و بدانند که بسیاری از حوادث رانندگی به علت عدم توجه به جلوی رانندگان در هنگام رانندگی به وقوع می پیوندد.

کشف 106فقره انواع سرقت در استان مرکزی

در جریان عملیات اجرایی پلیس استان مرکزی طی چهار روز گذشته 64 نفر سارق دستگیر شدند و به 106فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره به خبرنگاران گفت:  در تداوم طرح مبارزه قاطعانه با سارقان و در اجرای برنامه های قرارگاه مبارزه با سرقت، ماموران انتظامی استان مرکزی در عملیات های جداگانه طی چهار روز گذشته  موفق به دستگیری 106 سارق شدند.

وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات از سارقان دستگیر شده، ماموران انتظامی موفق به کشف 106فقره انواع سرقت در شهرهای اراک ؛ خمین و ساوه ، زرندیه ، خنداب و شازند ، محلات ، دلیجان و ...  شدند.

قاسمی به جزئیات سرقت های کشف شده اشاره کرد و افزود: سرقت های کشف شده از نوع سرقت از اماکن خصوصی، محتویات و لوازم خودرو، موتورسیکلت، منزل ، موبایل ، کابل برق و... می باشد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان مشارکت شهروندان در اجرای مطلوب طرح های انتظامی را مورد تقدیر قرار داد و از آنان درخواست کرد موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.