خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک


2کشته و 5 مجروح در تصادفات روز گذشته استان مرکزی

تصادفات روز گذشته استان مرکزی2 کشته و 5 مجروح بر جای گذاشت.

در اولین حادثه که در ساعت 20 و 45 دقیقه روز گذشته در محور ساوه- همدان ،در اثر برخورد یک دستگاه کامیون یخچال دار با عابر پیاده ، یک دستگاه خودروی هیوندا،  ال نود و مینی بوس به وقوع پیوست عابر پیاده که پسر بچه ای 10 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

 علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه، بی احتیاطی راننده کامیون به علت عدم توجه کافی به جلو نسبت به عابر و هر سه وسیله نقلیه دیگر عنوان شد.

 در حادثه دیگری که در ساعت 21 و 47 دقیقه روز گذشته در محور اراک- فراهان، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون خاور رخ داد، راننده خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و 5  سرنشین دیگر آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه بی احتیاطی از جانب راننده کامیون خاور به علت عدم رعایت حق تقدم عبور هنگام گردش،عنوان شد.

 سرهنگ" مهدی حسنی" رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و در سطح محورهای مواصلاتی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح جاده ها نباشیم.

کلاهبرداری میلیاردی بازاریاب قلابی در ساوه

فردی که با جعل مبلغ 30 میلیاردی از یک شرکت عرضه کننده یک شربت نوشیدنی در ساوه کلاهبرداری کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان این خبر گفت: مدتی قبل وکیل یکی شرکت عرضه کننده مواد نوشیدنی به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و اعلام داشت فردی بازاریاب بیش از سه میلیارد ریال از شرکت آنها کلاهبرداری شده است.

 وکیل پرونده به کاراگاهان گفت: مدتی قبل فردی به عنوان بازاریاب با شرکت تماس می گیرد و بعد از جلب اطمینان صاحبان شرکت اعلام می دارد که قصد خرید 30 میلیارد ریال نوشیدنی را دارد.

 وی ادامه داد:بعد از بارگیری نوشیدنی ها و حین انتقال آنان، فرد بازاریاب اعلام می دارد که مقصد تخلیه بارها تغییر کرده است که با حضور چهار دستگاه خودروی کامیون در محل جدید بار تخلیه می شود ولی با پیگیری شرکت مشخص می شد که بعد از آن بلافاصله نوشیدنی ها بارگیری و به محلی نامعلوم انتقال شده است.

  سرهنگ طالبی با اشاره به اقدامات تخصصی پلیس در شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار گفت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی از کارآگاهان تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند که با پیگیری های تخصصی مشخص شد که محموله نوشیدنی ها بعد از بارگیری مجدد در چند استان کشور فروخته شده است.

 این مقام انتظامی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس و با اقدامات تخصصی سرانجام، مخفیگاه متهم در شهرستان سنندج شناسایی شد که با هماهنگی دستگاه قضایی، وی دستگیر و به پلیس آگاهی ساوه انتقال شد.

 فرمانده انتظامی ساوه خاطر نشان کرد: در بازجویی های انجام شده قصد گمراه کردن مسیر تحقیقات را داشت که با پیگیری های تخصصی مشخص شد که وجوه حاصل از فروش مبالغ به حساب دو نفر دیگر انتقال شده است.

 وی افزود:‌ در ادامه تحقیقات دو فرد دیگر نیز دستگیر شدند و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

 

کشف 22 هزار لیتر نفت کوره در دلیجان

22 هزار لیتر نفت کوره از یک دستگاه کشنده در شهرستان دلیجان استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در توضیح این خبر گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی در محور اصفهان - دلیجان به یک دستگاه کامیون کشنده که در کنار راه متوقف شده بود مظنون شدند.

وی در ادامه بیان داشت: افسران پلیس با توجه به متوقف بودن کامیون برای بازدید و بازرسی از آن اقدام کردند و از راننده در خصوص محموله ای که حمل می کند توضیح خواستند.

سرهنگ امین نژاد عنوان داشت:راننده کامیون کشنده به پلیس گفت که بار خودرو چیزی جز ضایعات روغن نیست و هیچگونه مدرکی که نشانگر صحت گفته هایش باشد به ماموران ارائه نداد.

این مقام انتظامی در پایان گفت:با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده و عدم ارائه هرگونه مدرک گمرکی،کامیون متوقف  و به پارکینگ منتقل شد  .

 امین نژاد در پایان  خاطر نشان کرد :در بازرسی از کامیون کشنده 22 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد و راننده و سرنشین خودرو  با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

 

کشف 4 کیلو گرم تریاک در دلیجان

ماموران انتظامی شهرستان دلیجان استان مرکزی روز گذشته پس از بازرسی از خودروی پیکان عبوری،موفق به کشف 4 کیلو گرم تریاک از آن شدند.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: روز گذشته ماموران پلیس ایست و بازرسی این شهرستان در هنگام بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پیکان عبوری مشکوک و پس از بازرسی دقیق از آن مقدار  4 کیلو گرم تریاک را  که به شیوه ماهرانه ای در صندلی عقب آن جاساز شده بود  کشف کردند.

وی بیان داشت:متهم پس از انجام مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده قضایی به همراه مواد کشف شده جهت سیر روند قانونی،تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی پلیس شهرستان دلیجان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر افزود: ثبات امنیت در سایه همکاری مردم با دستگاه های متولی نظم و امنیت محقق می شود که لازم است در برخورد با پدیده شوم اعتیاد نیز شهروندان مشارکت هر چه بیشتری با پلیس از طریق ارائه گزارشات خود از طریق تلفن 110 در خصوص فعالیت خرده فروشان و قاچاقچیان داشته باشند و پلیس نیز هر چه قاطع تر با هر گونه ناهنجاری برخورد خواهد کرد.

دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر در استان مرکزی

دو عملیات مأموران پلیس در استان مرکزی منجر به دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر و کشف هشت کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر شد.

سرهنگ "محمد حسنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این عملیات ها گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی موفق شدند با استفاده  فنون هدفمند پلیسی  مخفیگاه یک فروشنده مواد مخدر سابقه دار را که با همکاری دیگر همدستش اقدام به خرید مواد از یکی از شهرستان های مجاور استان و فروش آن در شهرستان اراک می کردند شناسایی کردند و با اخذ دستور مقام قضایی  پس از بازرسی از منزل وی  مقدار هشت کیلو  و 500 گرم تریاک  را کشف  و هر دو متهم را دستگیر کردند.

وی بیان داشت :در عملیات دیگری  ماموارن پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با توجه به اطّلاعات حاصله و بهره گیری از شگردهای عملیاتی  ضربتی ، یکی از فروشندگان مواد مخدر را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اراک که در حمل و فروش مواد مخدر فعالیت داشت، در هنگام فروش مواد مخدر دستگیر و پس از بازرسی بدنی، یک کیلوگرم تریاک از وی کشف کردند.

حسنی افزود: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به یگان انتظامی و انجام تحقیقات مقدماتی به همراه پرونده تنظیمی تحویل مقام قضایی شدند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.