خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

افتتاح دی کلینیک تخصصی ناجا در اراک

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری امید اراک



دی کلینیک تحصصی ناجا در مراسمی با حضور "سردارحسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در اراک به بهره برداری رسید.

کلینیک تحصصی ناجا با زیربنای ۳ هزار مترمربع در ۵ طبقه شامل ۴ طبقه ویک زیرزمین احداث می شود که درحال حاظرطبقه همکف بااعتبار5 میلیارد ریال ازمحل ساماندهی اماکن ناجا دراستان مرکزی مورد بهره برداری قرارگرفت.

دی کلینیک تخصصی سیدالشهدا واقع در خیابان سیدالشهدا جنب کلانتری 11 شهر اراک فعالیت خود را آغاز کرد و درحال حاضر خدمات بهداشتی و درمانی را به مراجعان این مرکز درمانی ارائه می‌کند.


سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفری یکروزه صبح امروز به منظور تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی به شهر اراک سفر کرده و پس از حضور در مراسم رسمی معارفه فرمانده انتظامی استان، در جمع خبرنکاران به سوالات رسانه ها پاسخ گفته و سپس در مراسم بهره برداری دی کلینیک ناجا در اراک حضور یافت.

 

  • ۹۴/۰۵/۱۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.