خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان که با حضور سردار اشتری برگزار شد، گفت:  برقراری امنیت و آسایش مردم را از وظایف مهم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشدو امنیت شرط ایجاد و پایداری عدالت در کشور است و بدون وجود این مهم نمی‌توان به آینده هیچ کشوری امیدوار بود، ازاین ‌رو تمامی افرادی که در این یگان مورد پذیرش و آموزش قرار می‌گیرند باید از توان امنیتی لازم، تخصص و تعهد کافی در تمام زمینه‌ها برخوردار باشند.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌‌آبادی تصریح کرد: امروز به واسطه اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی شاخصه امنیت ایران در بالاترین درجه قرار دارد و نیروی انتظامی کارنامه درخشانی از خود در لایه‌های مختلف امنیت اعم از امنیت ملی، ترافیکی، حمل و نقل و...  بر جای گذاشته است.

آیت‌الله دری‌نجف‌‌آبادی بابیان اینکه وظایف و پیچیدگی‌های  کاری نیروی انتظامی بر هیچ کسی پوشیده نیست، بیان کرد: این ارگان باید نسبت به جریان‌های شرارت بار، مافیای مواد مخدر، قاچاق کالا و جرایم سنگین، با کار اطلاعاتی دقیق حرکت و سرشبکه‌های اصلی را قطع و منهدم کند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خشکیده شدن تالاب‌های فساد و گنداب را گامی برای داشتن جامعه‌ای سالم عنوان کرد و افزود: اگر مبدأ و جایگاه فساد از بین رود محلی برای وقوع جرم و جنایت باقی نمی‌ماند؛ ازاین‌رو عمده تلاش نیروی انتظامی باید در این امر باشد.

امام جمعه اراک در ادامه از بالا بودن آمار طلاق و کاهش ازدواج ابراز نارضایتی کرد و گفت: این دو امر مهم زمینه بروز  هرگونه فساد و آسیب‌ اخلاقی  را مساعد می‌کند؛ بنابراین با سرمایه گذاری باید از ترویج فرهنگ غلط غربی و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مذاکرات هسته‌‌ای درپایان خاطرنشان کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد آمریکا از مذاکرات هسته‌ای سوء استفاده کند و ما نیز در داخل باید بکوشیم به بهترین نحو ممکن از این مذاکرات برای ارتقای فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و امنیتی جامعه بهره ببریم.

  • ۹۴/۰۵/۱۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.