خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

 به گزارش خبرگزاری امید اراک


کاهش تصادفات جاده‌ای و به دنبال آن تلفات جاده‌ای یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جاری قرار گرفت که منجر به کاهش شش تا هشت درصدی تلفات در چهار ماهه گذشته شد.

وی تصریح کرد: در استان مرکزی نیز تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است که امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد افزایش بیش از پیش کاهش تلفات جاده‌ای در سراسر استان‌های کشور باشیم.

فرمانده ناجا استفاده از تجهیزات نوین و دوربین‌های کنترل سرعت، آموزش نیروها، حضور پر رنگ‌تر ماموران در مسیرها و جاده‌ها، به کارگیری تمام تجهیزات و امکانات و تعامل و همکاری خوب دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط را از مهم‌ترین عوامل موثر در کاهش تصادفات عنوان کرد.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود توجه به معیشت کارکنان ناجا را از دیگر اولویت‌های فرماندهی انتظامی برشمرد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت معیشت کارکنان، این مهم به عنوان یکی از اولویت‌های ناجا در دستور کار قرار گرفته که تلاش داریم از تمام ظرفیت‌های داخل و خارج ناجا برای بهبود وضع معیشت کارکنان استفاده کنیم، ضمن اینکه از دولت نیز انتظار کمک داریم.

وی افزود: بحث ارتقای امنیت اجتماعی از آنجا که یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم است، به صورت جدی در دستور کار ناجا قرار گرفته به طوری که برنامه‌های خوبی در حوزه برخورد با معتادین، توزیع کنندگان مواد مخدر و مبارزه با سرقت در حال اجرا است..

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حوزه فرهنگی نیز توجه به موضوعات قرآنی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، در حال حاضر بیش از 80 هزار نفر از کارکنان ناجا در کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن شرکت دارند.

  • ۹۴/۰۵/۱۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.