خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک


 نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از یگان‌هایی است که در دفاع از کیان اسلام و برقراری آرامش و امنیت از خود گذشتگی فراوان نشان داده شهدای بسیاری در طول خدمت خود به نظام و اسلام تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از جمله مراکزی است که فعالیت آن بر هیچ قشری پوشیده نیست ادامه داد: مردم این نهاد را امین خود می‌دانند و کارکنان نیروی انتظامی نیز باید در گفتار و رفتار الگوی برقراری نظم و امنیت باشند که این مهم با رعایت مقررات در وهله اول توسط  خود پرسنل نیروی انتظامی محقق می‌شود.

استاندار مرکزی با اشاره به عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی تصریح کرد: مأموریت‌های متعدد و متنوع حاکی از قدرت و توان بالای این نهاد دارد که لازم است توانمندی‌ها و دستاوردهای نیروی انتظامی به نحو شایسته به نوجوانان و جوانان معرفی شود تا زمینه همکاری بیشتر آنها با این نهاد فراهم آید.

زمانی قمی در پایان گفت: هر روز بر مسئولیت نیروی انتظامی افزوده می‌شود و هیچ برهه‌ای نبوده و نیست که این یگان دغدغه نداشته باشد و بعد از انقلاب نیز علاوه بر تأمین امنیت کشور مبارزه با جنگ نرم و ناهنجاری‌هایی که توسط دشمن القا می‌شود همواره از اولویت‌های این نهاد انقلابی بوده است.

  • ۹۴/۰۵/۱۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.