خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی زندانیان در ساوه

 

زندانی آزاد شده ندامتگاه ساوه که با سوء استفاده از اعتماد همبندان خود اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آنان می کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد" مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا استان مرکزی در این باره گفت: در پی شکایت یکی از زندانی های ندامتگاه  شهرستان ساوه مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی این فرد موضوع مورد پیگیری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشاهده شد در طول مدت یک سال از حساب بانکی شاکی مبالغی با مقادیر ده هزار ، بیست هزار و پنجاه هزار ریال صرف خرید شارژ تلفن همراه شده است .

این مقام انتظامی استان با اشاره به شناسایی متهم پس از 24 ساعت تحقیفات گسترده خاطر نشان کرد: فرد مورد نظر که اهل شهرستان تفرش و ساکن ساوه می باشد یکی از زندانی های آزاد شده از ندامتگاه ساوه است.

رئیس پلیس فتا استان در ادامه اظهار داشت: با سرعت عمل و هوشیاری این پلیس متهم دستگیر و پس از بازجویی اذعان کرد که مدتی در ندامتگاه شهرستان ساوه زندانی بوده و به عنوان کمک وکیل بند فعالیت می کرده است که پس از مدتی و با سوء استفاده از کسب اطلاعات بانکی افراد و در اختیار داشتن کارت های بانکی آنان اقدام به سرقت کرده است.

سرگرد نوروزی با بیان اینکه تعدای گوشی مسروقه و به همراه سیم کارت نیز از متهم کشف شده است اضافه کرد:فرد مذکور پس از تشکیل پرونده به مراجه قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست اگر نسبت به انجام عملیات بانکی از طریق کارت آشنایی ندارید به هیچ وجه از افراد ناشناس کمک نگیرید. زیرا ممکن است فرد ناشناس اقدام به عملیاتی غیر از عملیات مورد نظر شما نماید.

رئیس پلیس فتا فرماندهی در پایان به شهروندان توصیه کرد که به صورت دوره ای نسبت به تغییر اطلاعات حساب خود اقدام نمایند.

 

کشف 190 هزار نخ سیگار قاچاق در دلیجان

190 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان دلیجان استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ" حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی دلیجان در این باره گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده پلیسی روز گذشته مأموران انتظامی دلیجان از تردد یک دستگاه خودروی  سواری پژو حامل مقادیری سیگار قاچاق در محور اصفهان دلیجان مطلع شدند.

 وی افزود: با اعلام این خبر به یگان های انتظامی مستقر در محور فوق کنترل خودروهای عبوری برای شناسایی محموله مورد نظر با شدت آغاز شد.

فرمانده انتظامی دلیجان با اشاره به شناسایی خودروی سواری مورد نظر پس از چند ساعت گشت زنی اضافه کرد: با سرعت عمل پلیس محموله  مورد نظر متوقف و تعداد 190 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از آن کشف شد.

سرهنگ امین نژاد در پایان اظهار داشت: راننده اتومبیل توقیفی در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

5 کشته و یک مجروح در سوانح رانندگی استان مرکزی

حوادث رانندگی روز گذشته در محور های مواصلاتی استان مرکزی 5 کشته و2 مجروح در پی داشت.

در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 2و 15دقیقه بامداد روز جاری  در اثر برخورد یکدستگاه موتورسیکلت با یکدستگاه کامیون مقابل صدا و سیمای شهرستان اراک به وقوع پیوست، راکب موتورسیکلت و سرنشین آن به علت شدت جراحات وارده،در صحنه تصادف  فوت کردند.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی استان حاضر در صحنه تصادف عدم توجه به جلوی راکب موتور سیکلت عنوان شد.

در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 16 روز گذشته بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه کامیون پارک شده در کنار خیابان، در بلوار سید جمال الدین شهرستان ساوه رخ داد،راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده، در صحنه تصادف فوت کرد وسرنشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات عدم توجه به جلوی راکب موتور سیکلت عنوان شد.

سومین حادثه رانندگی در ساعت 11 و52 دقیقه روز گذشته،بین یکدستگاه خودروی پژو با یک دستگاه کامیون در محور اراک قم به وقوع پیوست راننده خودروی پژو و سرنشین آن به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کردند.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه انحراف به چپ خودروی پژو عنوان شد.

 

  • ۹۴/۰۵/۱۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.