خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


 به گزارش خبرگزاری امید اراک


3 کشته و2 مجروح در تصادفات روز گذشته استان مرکزی


 در یکی از این سوانح رانندگی که در ساعت19  و27دقیقه روز گذشته در محور

 اراک - قم رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پیکان با تپه خاک کناره جاده به وقوع پیوست،خودروی پیکان واژگون و یکی از سرنشینان خودروی مذکور به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده و سرنشین دیگر آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه،50 درصد عدم توجه به جلو پیکان و50 درصد نیز اداره راه به علت عدم رعایت نظامات دولتی اعلام شد.

 

26 هزار لیتر سوخت قاچاق در محلات

26 هزار نفت کوره قاچاق روز گذشته در شهرستان محلات استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "فرامرز گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان محلات اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق سوخت به عنوان یکی از اولویت های استان مرکزی،ماموران انتظامی محلات از تردد تانکر حامل سوخت قاچاق در محور باقر آباد مطلع شدند.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی در محل مذکور حاضر شدند و کنترل خودرو های عبوری برای شناسایی محموله مورد نظر آغاز شد.فرمانده انتظامی محلات با اشاره به شناسایی تانکر حامل نفت کوره پس از چند ساعت گشت زنی در محور مذکور خاطر نشان کرد: کامیون با هوشیاری و سرعت عمل پلیس متوقف شد.

سرهنگ گودرزی  عنوان کرد:با بررسی مدارک خودرو مشخص شد تانکر حامل 26 هزا و 660 لیتر سوخت قاچاق بود و از یکی از استان های همجوار بارگیری شده و با خارج شدن از مسیر خود قصد تخلیه و عرضه آن را در خارج از شبکه فراورده های نفتی داشت در محلات شناسایی و توقیف شد.

وی در پایان گفت:راننده خودرو در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سموم کشاورزی 210 راس گوسفند را تلف کرد

بی احتیاطی چوپان و مزرعه دار ،باعث خفگی و تلف شدن 210 رأس گوسفند در شهرستان خمین استان مرکزی شد.

سرهنگ "محمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی خمین در گفت وگو با خبرنگار پلیس گفت: دیروز یک شهروند خمینی با مرکز فوریت های 110 پلیس این شهرستان تماس گرفت و اعلام کرد تعدادی از گوسفندانش به طرز مشکوکی در مزرعه این دامدار تلف شده است.

وی افزود: پس از اعلام این خبر اکیپی از مأموران انتظامی برای بررسی دقیق موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی صورت گرفته مشخص شد که 210رأس گوسفند این دامداری پس از آب خوردن و گذشت زمان خیلی کوتاه دچار خفگی وتلف شده اند.

فرمانده انتظامی خمین با اشاره به بررسی آب مورد استفاده گوسفندان اظهار داشت: مشخص شده آب با سهل انگاری مزرعه دار و چوپان با کود اوره مخلوط شده است.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: پرونده ای در این زمینه تشکیل شده است و تحقیقات بررسی دقیق موضوع ادامه دارد.

افتتاح مرغ فروشی برای کلاهبرداری بود

فردی که به بهانه افتتاح یک مغازه مرغ فروشی از یک شرکت بسته بندی مرغ در شهرستان زرندیه استان مرکزی در حدود سه میلیارد و 140 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

در اوایل مرداد ماه سال جاری شخصی که خود را مدیر یک شرکت بسته بندی مرغ در یکی از شهرک های صنعتی زرندیه معرفی می کرد با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان  خواستاررسیدگی به یک پرونده کلاهبرداری شد.

مدیر شرکت با حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: حدود یک ماه قبل مغازه مرغ فروشی در یکی از محلات شهر افتتاح شد و با شروع فعالیت این واحد صنفی، متصدی آن که مردی خوش برخورد بود طی چندین نوبت با مراجعه به شرکت اقدام به خرید نقدی مرغ برای مغازه اش می کرد.

وی ادامه داد: بعد از حدود یک ماه همکاری ، متصدی واحد صنفی در حدود سه میلیارد و 140 میلیون ریال از شرکت خرید داشت که قرار شد، مبلغ در قالب چک به شرکت پرداخت شود که بعد از مدتی مشخص شد که این فرد در حسابش موجودی نداشته و قبل از هر گونه اقدام شهر را ترک کرده است.

متهم فراری در رستورانی در کرج دستگیر شد

سرهنگ "داود کاظمی" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: با اشاره به عملیات شناسایی و دستگیری متهم گفت: به منظور بررسی موضوع تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند و بعد از مدتی موفق شدند متهم را در کرج شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی متهم که در یک رستوران در شهرستان کرج مخفی شده بود، شناسایی شد و هنگام خروج از مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی زرندیه منتقل شد.

کاظمی به اعترافات متهم دستگیر شده اشاره کرد و افزود: متهم دستگیر شده به اداره آگاهی منتقل و پس از بازجویی های فنی اعلام داشت که با برنامه ریزی قبلی ابتدا یک مغازه مرغ فروشی به مدت بیست روز در سطح شهر مأمونیه اجاره کردم و به بهانه خرید مرغ به شرکت مراجعه می کردم و در چندین مرحله با پول نقد خرید کرده و اعتماد مدیر شرکت را به دست آوردم و سپس با خریدی عمده ، چکی بلا محل به مبلغ 3 میلیاردو 140 میلیون ریال جهت خرید مرغ پرداخت و شهر را ترک کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: متهم با صدور قرار 10 میلیارد ریالی توسط دستگاه قضائی روانه زندان شد.

  • ۹۴/۰۵/۱۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.