خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

 به گزارش خبرگزاری امید اراک


فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی و صدا و سیما دو نهاد حکومتی در راستای تأمین و ارتقاء احساس امنیت در جامعه به شمار می روند.

سرهنگ "کیومرث عزیزی" با حضور در جمع خبرنگاران واحد مرکزی خبر صدا و سیمای شکبه استانی آفتاب ،با تبریک هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار بیان داشت: ارتقاء امنیت و احساس امنیت اجتماعی در جامعه از شاخصه های مشترک بین صدا و سیما و نیروی انتظامی و از مسئولیت های خطیر این دو سازمان در حفظ منافع ملی و استانی است.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصمیمات پلیس تصمیمات میدانی و در صحنه می باشد عنوان کرد: نوع انعکاس و پوشش اخبار و فعالیت های نیروی انتظامی در توسعه امنیت اجتماعی و نگاه خبرنگار به این حوزه مولفه ای است که می تواند همواره مایه دلگرمی و آسودگی خاطر شهروندان شود.

سرهنگ "عزیزی" بر تعاملات دو سویه صدا و سیما و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با توجه به نوع مسئولیت و حضور مستمر در بطن جامعه و آشنایی نزدیک با مشکلات و خواسته های مردم می تواند با انتقال دغدغه های مختلف مردم به ناجا در مرتفع  ساختن مشکلات حوزه انتظامی همراه با پلیس در آرامش جمعی و رفع معضلات ،بسیار اثرگذار و پویا عمل کند.

این مقام ارشد انتظامی بر بازخوردگیری از رفع مشکلات شهروندان نیز تاکید کرد و گفت: احصاء ، انعکاس مشکل به مسئولان و بازخوردگیری اقدامات در رفع دغدغه مردمی نیز از خواسته هایی است که نیروی انتظامی استان از خبرنگاران می خواهد که در تحقق آن و با رعایت مولفه های حفظ منافع ملی گام برداشته شود.

رسانه یکی از مهمترین محور های ارتقاء امنیت

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مقالات و خبرهای انتظامی در جراید در حوزه اجتماعی پلیس تحلیل می شود گفت: رسانه یکی از مهمترین محورهای ارتقاء امنیت به شمار می رود که در این زمینه نقش صدا و سیما در رسیدگی به حساسیت مباحث اجتماعی ،استحکام امنیت و انضباط  ،توصیف نشدنی و ارزشمند است.

وی ادامه داد:نیروی انتظامی برای انجام عملیات های مختلف نیازمند حضور رسانه برای برآوردهای اجتماعی، رصد کردن مشکلات و دغدغه های مردم و انتقال آن به پلیس برای رفع نواقص و تقویت نقاط مثبت در اقدامات امنیتی می باشد.

فرمانده انتظامی استان افزود: نمایش کنترل اقتدار پلیس در اجرای مأموریت های مختلف امنیتی و برخورد با عوامل مخل نظم و آسایش جامعه باعث دلگرمی مردم و اعتماد به نیروی انتظامی خواهد شد.

سرهنگ عزیزی در پایان با گرامیداشت یاد و  خاطره شهدای عرصه خبر به خصوص شهید صارمی اظهار داشت: مجموعه انتظامی استان آماده خدمت بی منت در راستای تأمین نظم و امنیت و آسایش مردم و ارتقاء احساس آرامش در جامعه می باشد
  • ۹۴/۰۵/۱۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.