خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی حفظ حریم وپاسداری از مقام شامخ شهدا را افتخاری برزگ برای مسئولان نیروی انتظامی در طول دوران خدمت دانست.

سرهنگ" علی دستور " در دیدار با خانواده شهید "دولتعلی کرمی"  در شازند با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های شهدا برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه افزود: پاسداری از دستاورهای ارزشمند شهید و شهادت وظیفه ی خطیری است که بر عهده همه ی آحاد جامعه است.

وی در ادامه اظهار داشت: صبرو استقامت خانواده های شهدا باعث سر بلندی و افتخار نظام اسلامی است و وجود این عزیزان امید و انگیزه خدمات رسانی شایسته به مردم را در مسئولان افزایش می دهد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه عزت امروز اسلام ثمره خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است عنوان کرد: گرامیداشت یاد وخاطره آنان نهال ایمان و از خود گذشتگی را به درخت تنومند عدالت و انصاف مبدل می سازد.

سرهنگ دستور در پایان به حفظ شدن و منزلت خانواده های معظم شهدا و سرکشی از آنان تأکید کرد و اضافه کرد این ادای احترام تجدید میثاقی ست با ارزش های انقلاب و وظیفه ی همه ی مسئولان است.

در پایان این دیدار با اهداء لوح و هدیه از خانواده شهید بزرگوار کرمی تجلیل شد.

شاخصه های پلیس اسلامی در برخورد با مردم متجلی باشد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: برخورد همراه با اقتدار با مخلان نظم و هنجارشکنان و رعایت صبر، رأفت و مهربانی نسبت به مردم باید در مجموعه انتظامی استان به عنوان بخشی از یک پلیس اسلامی نمود و تجلی داشته باشد و در جهت تعالی آن همواره برنامه‌ریزی داشت.

سرهنگ "کیومرث عزیزی" در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و تسلیت شهادت امام ششم شیعیان جهان؛ امام جعفر صادق (ع)، تلاش و ارائه خدمت بی منت به مردم را افتخاری برای کارکنان نیروی انتظامی خواند و بر همدلی و هم‌زبانی در تعالی و انجام بهینه ماموریت ها تاکید کرد.

وی اتخاذ استراتژی و برنامه مدیریتی را مقدمه انجام هر گونه تلاش و فعالیت خواند و با اشاره به نوع و حساسیت ماموریت ها در نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی به عنوان یک ناظم اجتماعی و ضابط قانونی، مسئولیت تولید امنیت را بر عهده دارد که بایستی با تعامل در حوزه های درون و برون سازمانی و مسئولیت سازی برای دیگر دستگاه ها و نهاد ها نسبت به انجام مطلوب وظایفشان، برای پیشبرد خدمت رسانی به مردم گام برداریم.

سرهنگ عزیزی با تاکید بر اجرای مطلوب راهبردها و خط مشی های ابلاغی؛ نظم و انضباط، آموزش، قانون مداری، توجه به اخلاقیات و رفتار اسلامی در برخورد با شهروندان را از مهم ترین برنامه ها و رویکرد پلیس استان در تعالی سازمانی برشمرد.

توجه به انگیزه و عواطف در مدیریت منابع انسانی مورد تاکید باشد

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: در مدیریت منابع انسانی بایستی به روحیات و عواطف کارکنان توجه داشت و با تحلیل صحیح، نسبت به افزایش انگیزه و توان بهره وری مجموعه تصمیم سازی کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارائه خدمت بی منت به مردم در واحدهای اجرایی و در مجموعه سازمانی نیز برنامه ریزی مناسب برای خدمت به همکاران را از ضروریات عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه های مختلف مجموعه انتظامی استان بایستی به سمت و سویی حرکت کرد که نیاز به مراجعات حضوری برای دریافت خدمات به حداقل خود کاهش یابد و با نظارت و پیگیری بر تحقق آن همت گماشت.

اقتدار سازمانی و نهادینه سازی شاخصه های انضباطی سرلوحه برنامه های نظارتی

سرهنگ عزیزی بر مؤلفه های نظارتی و کنترلی در انجام راهبردهای سازمانی و برنامه ریزی بر مبنای قانون و دستورالعمل های ابلاغی تاکید کرد و افزود: رعایت اقتدار سازمانی، نهادینه سازی و ارتقاء شاخصه های انضباطی و جلوگیری از هر گونه قانون گریزی بایستی در برنامه ریزی های نظارتی مدیران و مسئولان انتظامی استان سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد.

سرهنگ عزیزی آموزش یگانی، چهره به چهره و موردی را نیز همراه با برنامه ها و سرفصل های اجرایی معاونت تربیت و آموزش از اولویت ها در کیفی سازی ماموریت ها دانست و گفت: احصاء نیازهای آموزشی و برنامه ریزی در مرتفع سازی آن با توان سازمانی و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان از تاکیداتی است که بازخورد افزایش مهارت، بهره وری و اثربخشی بهتر در هر مجموعه را به همراه خواهد داشت و لازم است نسبت به اجرای دقیق آن دقت نظر لازم مورد توجه قرار گیرد.

شاخصه های پلیس اسلامی در برخورد با مردم متجلی باشد

این مقام ارشد انتظامی اقتدار همراه با رأفت در انجام ماموریت های محوله را نیز مورد تبیین قرار داد و گفت: برخورد همراه با اقتدار با مخلان نظم و هنجارشکنان و رعایت صبر، رأفت و مهربانی نسبت به مردم باید در مجموعه انتظامی استان به عنوان بخشی از یک پلیس اسلامی نمود و تجلی داشته باشد و در جهت تعالی آن همواره برنامه ریزی داشت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بر رعایت فرایندهای دقیق قانونی در همراهی و کمک های شهروندان در حمایت های مادی از پلیس نیز تاکید کرد و تداوم خدمات شایسته و حفظ و تقویت دستاوردها را از خداوند خواستار شد.

  • ۹۴/۰۵/۱۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.