خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


دستگیری سه نفرمواد فروش سابقه دار در محلات

سه نفر مواد فروش سابقه دار به همراه 3 کیلو و500 گرم تریاک در محلات دستگیر شدند.

سرهنگ" فرامرز گودرزی" فرمانده انتظامی محلات گفت: در پی مبارزه جدی و همه جانبه با معضل مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین اولویت های استان مرکزی مأموران انتظامی محلات از فعالیت های فردی در زمینه تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده پلیس در 24ساعت گذشته مواد فروش شناسایی و در حالیکه قصد فروش تریاک به یکی از مشتریان خود را داشت به همراه دو نفر از همدستانش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی محلات با اشاره به کشف 3کیلو و500 گرم تریاک پس از بازرسی از خودروی مواد فروشان اظهار داشت: متهمان در بازجویی و اذعان کرد که مدتی است که در زمینه خرید وتوزیع مواد افیونی در سطح شهرستان محلات فعالیت داشتند.

سرهنگ گودرزی در پایان ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر بیان داشت : ثبات امنیت در سایه همکاری مردم با دستگاههای متواری نظم و امنیت محقق می شود لازم است در برخورد فعالیت در زمینه مواد افیونی مردم مشارکت بیشتری با پلیس از طریق 110 برقرار کرده و پلیس نیزبا قاطعیت با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی برخورد کند.

لازم به ذکر است که متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دستگیری باندکلاهبرداران خرید وفروش سکه های تقلبی


سه نفر از اعضای باند کلاهبرداران خرید وفروش سکه های تقلبی در زرندیه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ" داود کاظمی "فرمانده انتظامی زرندیه در این باره گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده مأموران انتظامی از فعالیت باندی در زمینه خرید وفروش سکه های تقلبی از محله های شهرستان زرندیه مطلع شدند.

وی افزود: پس از تحقیقات اولیه پلیس و اطمینان از فعالیت های خرید وفروش در زمینه سکه های تقلبی توسط اعضای باند شناسایی شده منزل محل فعالیت این افرداد تحت مراقبت نا محسوس مأموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری سه نفر از اعضاء باند مذکور با هوشیاری و سرعت عمل بالای پلیس خاطر نشان کرد: پس از بازرسی از محل دستگیری این افراد 576 عدد سکه زرد رنگ، مقادیری مواد مخدر تریاک وسلاح کشف شد.

فرمانده انتظامی زرندیه اظهار داشت: پس از بررسی سکه های کشف شده مشخص شد همه ی آنها تقلبی و بی ارزش می باشند ومتهمان به قصد کلاهبرداری و اخاذی اقدام به خرید و فروش این سکه ها می کردند.

سرهنگ "کاظمی" در پایان اضافه کرد: متهمتن پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

4 میلیارد ریال لباس قاچاق زیر پوکه های معدنی

محموله 4 میلیاردی لباس های قاچاق دیروز در دلیجان شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ" حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در پی اقداملات فنی و اطلاعاتی گسترده پلیس از تردد یک کامیون حامل لباس قاچاق در محور اصفهان- دلیجان مطلع شدند.وی با اشاره به حضور اکیپی از مأموران مبارزه با قاچاق کالا وارز در محور مذکور افزود: پس از چند ساعت گشت زنی کامیون شناسایی و راننده هنگامی که قصد متواری شدن را داشت با سرعت عمل پلیس متوقف شد.

فرمانده انتظامی دلیجان اظهار داشت: راننده در ابتدا اذعان داشت که بار کامیون پوکه معدنی می باشد که پس از بازرسی از خودرو مقادیر زیادی روسری،کیف زنانه،کفش،کاپشن و پیراهن مردانه کشف شد.سرهنگ" امین نژاد" با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده 4 میلیارد ریال است، اضافه کرد: راننده در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف 480 خودرو با خلافی بیش از ده میلیون ریال در استان مرکزی

480 خودرو با خلافی بیش از ده میلیون ریال در استان مرکزی شناسایی وتوقیف شد.

سرهنگ "ابوالفضل امیدی" رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت معابر و گذر گاه های درون شهری وآسایش و آرامش در تردد شهروندان اقدامات ارزنده ای در استان  مرکزی صورت گرفته است.

وی افزود در این راستا،در 4 ماهه نخست امسال 480 دستگاه خودروی متخلف در سطح استان مرکزی متوقف وبه پارکینگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مجموع مبلغ دریافتی از اتومبیل های متخلف 7 میلیارد و598 میلیون و20 هزار ریال می باشد اظهار داشت: بیشترین مبلغ جریمه این اتومبیل های متخلف 63 میلیون وکمترین آنها ده میلیون ریال است.

سرهنگ امیدی در پایان ضمن قدردانی از تعامل خوب وسازنده مردم با پلیس از هم استانی ها خواست که نسبت به پرداخت مبالغ خلافی خودرو قبل از رسیدن به حد نصاب اقدام کنند در غیر این صورت اقدامات قانونی در خصوص خودرو انجام می شود.

  • ۹۴/۰۵/۱۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.