خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک

حضرت آیت الله "قربانعلی دری نجف آبادی " نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و مهندس "محمود زمانی قمی " استاندار استان مرکزی در پیامی مشترک هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است

عظمت و قدرت ایران اسلامی منبعث از تلاش های دلاور مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و حفاظت می نمایند.

نام نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در ایجاد امنیت و آرامش و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده اند.

نیروی انتظامی مقتدر و متعهد، نیاز یک جامعه آرمانی است به گونه ای که اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تاکید دارند.

امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی در جامعه است، نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه های ظلم و فساد می کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.

بدین وسیله ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی شائبه حماسه سازان پیروز و سنگر داران، همیشه بیدار؛ هفته نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان، کارکنان، درجه داران و سربازان ناجا به ویژه فرمانده انتظامی استان مرکزی تبریک و تهنیت می گوییم.

امید است، در پناه ایزد منان و در ظل توجهات خاصه امام عصر(عج) و در اجرای معنویات فرماندهی معظم کل قوا همواره موفق و موید و با اقتدار کامل در پاسداری از دست آوردهای گرانقدر شهیدان و ایثارگران، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت استان پوینده و پاینده باشید.

  • ۹۴/۰۷/۱۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.