خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

بازدید وزیر بهداشت از حوزه سلامت شهرستان شازند

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ق.ظ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه استاندار استان مرکزی، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و دیگر مسئولین از حوزه سلامت شهرستان شازند بازدید کرد.

در جریان این بازدید دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی از مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی شماره یک شازند، محل احداث دانشکده پرستاری و بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان دیدن کرد.

وزیر بهداشت در جریان بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان شازند ضمن گفتگو با بیماران و پرستاران با اهدا گل از آنان دلجویی کرد.

دکتر هاشمی در این بازدید با اشاره به فقر زیرساخت های درمانی در استان مرکزی، گفت: دولت و وزارت بهداشت در راستای حمایت از حوزه سلامت در استان مرکزی گام های موثری برداشته است، ولیکن برای جبران کمبودها کمک های دولتی کافی نیست و صنایع و کارخانجات استان نیز باید در این زمینه وارد عمل شوند.

گفتنی است بیمارستان تامین اجتماعی 96 تختخوابی شازند جزو بیمارستان های غیر دانشگاهی است که برنامه تحول نظام سلامت در آن اجرا شده است.

  • ۹۴/۰۸/۲۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.