خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

جاعل قبض های پارکینگ در اراک دستگیر شد

فردی که در شهر اراک با جعل قبض پارکینگ، قصد ترخیص تعدادی وسایل نقلیه را داشت، در تحقیقات کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:ماموران این پلیس مدتی پیش مطلع شدند که فردی با ارائه قبض های جعلی به یکی از پارکینگ ها در سطح شهر اراک، قصد ترخیص تعداد وسیله نقلیه را دارد.

وی افزود:با شروع تحقیقات،کارآگاهان دریافتند که این فرد با هویتی جعلی به یکی از پارکینگ های سطح شهر مراجعه کرده و در حال پیگیری برای ترخیص تعدادی وسیله نقلیه است.

سرهنگ حسینی ادامه داد:سرانجام با اقدامات و با تکمیل تحقیقات، متهم شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اضافه کرد:در بازرسی بدنی از این فرد تعدادی قبض های جعلی کشف شد و متهم نیز معترف شد که قصد داشته با جعل قبض ها اقدام به ترخیص تعدادی وسایل نقلیه کند که در عملیات پلیس دستگیر می شود.

سرهنگ حسینی در پایان از شهروندان خواست در مواجهه با افرادی که ادعا می کنند، به صورت غیررسمی می توانند اقدام به انجام امور اداری آنان کنند هوشیار بوده و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

نظارت بر صنوف عرضه کننده البسه غیر بهداشتی در اراک

در پی اجرای طرح نظارت و کنترل اصناف عرضه کننده البسه غیر بهداشتی، ماموران پلیس امنیت عمومی استان،یک هزار و 120 دست انواع لباس غیر بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ"احمد عباسی"رئیس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی  گفت:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف و با توجه به خطرات بهداشتی متصور در برخی از البسه قاچاق ،طرح نظارت و کنترل بر اصناف شهر اراک توسط مامواران اداره نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

وی اظهار داشت:در این زمینه از 3 واحد صنفی بازدید و نسبت به توجیه،ارشاد و آگاه سازی متصدیان واحدها در محل اقدام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت:در روند این بازرسی ها یک هزار و 120 دست انواع لباس قاچاق و غیر بهداشتی کشف شد و صاحبان واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده،به اداره تعزیرات معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس،از عموم شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با 9 فقره سرقت در ساوه

سارق حرفه ای محتویات خودرو با 9 فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ساوه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "علی اصغرطالبی" فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در پی دریافت چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو ، پرونده در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری 11 مرکزی ساوه پس از تحقیقات گسترده سارق سابقه دار  را شناسایی کردند.

وی افزود :در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر شد و در بازجویی های صورت گرفته به 9 فقره سرقت محتویات خودرو در  سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ساوه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ طالبی در پایان رعایت نکردن نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و گفت: درصورت مشاهده افراد مشکوک سریع با مرکز فوریت های پلیس110 تماس بگیرید.

یک کشته در اثر انفجار گاز در زرندیه

جوان 33 ساله ای در شهرستان زرندیه بر اثر انفجار گاز در داخل منزلش جان خود را از دست داد .

سرهنگ"داوود کاظمی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انفجار گاز در منزل یکی از شهروندان این شهرستان،بلافاصله ماموران انتظامی و یگان های امدادی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد:با بررسی های به عمل آمده مشخص شد،این حادثه به علت نشت گاز بخاری و انفجار آن در اثر اتصالات برق رخ داده و مردی 33ساله بر اثر این حادثه مجروح شده است.

سرهنگ کاظمی افزود:متاسفانه مصدوم پس از انتقال توسط نیروهای امدادی به بیمارستان،بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در پایان از شهروندان خواست،شبکه های گاز رسانی منزل و محل کار خود را به صورت مستمر بازدید و در صورت فرسودگی و نشت گاز،نسبت به تعویض یا تعمیر آن اقدام نمایند،تا دیگر شاهد این چنین حوادث ناگواری در کانون گرم خانواده ها نباشیم.

 

  • ۹۴/۰۹/۳۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.