خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

سارقان مسلح در اقدام سریع پلیس زمین گیر شدند

اعضای باند سرقتی که دو شب پیش اقدام به سر قت مسلحانه از دو منزل در شهر نیم ور از توابع شهرستان محلات کرده بودند،در عملیات سریع پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در شب هجدهم بهمن ماه سال جاری دو گزارش سرقت مسلحانه از منزل دو شهروند در شهر نیم ور به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام شد و بلافاصله برنامه ریزی پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

وی اضافه کرد: در بررسی های مقدماتی مشخص شد که افرادی ناشناس با سلاح گرم و در حالی که صورت خود را پوشانده بودند، وارد منزل دو شهروند نیم وری شده و با بستن دست و پای آنان، مقداری طلاجات را به سرقت برده و از محل متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری سارقان از سوی پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد و با توجه به تمهیدات انجام شده ساعتی بعد از سرقت، ماموران انتظامی در ورودی شهر خمین به یک دستگاه خودروی سمند با چهار نفر سرنشین مظنون شدند.

سرهنگ عزیزی افزود: در بازرسی مقدماتی از خودروی متوقف شده، برخی از ابزاری که احتمال داده می شد سارقان در سرقت خود مورد استفاده قرار داده بودند، کشف شد و پرونده برای تکمیل تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس شهرستان محلات قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در تکمیل بازجویی ها و با توجه به تحقیقات میدانی انجام شده، سرانجام سارقان که اهل یکی از استان های همجوار مرکزی بودند، به جرم خود اعتراف کردند.

وی افزود:سارقان در اعترافات خود اذعان داشتند که از قبل برنامه ریزی سرقت ها را انجام داده بودند و با پلاک های که از قبل سرقت و بر روی خودروی های خود نصب کرده بودند،وارد شهر نیم ور شده و بعد از آن نیز پلاک خودروهای خود را تعویض کرده بودند که با هوشیاری و اقدامات انجام شده از سوی پلیس، بعد از ساعتی دستگیر می شوند.

این مقام انتظامی استان مرکزی از ادامه تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر داد و گفت:‌ با توجه به ادامه بازجویی ها از متهمان دستگیر شده، اخبار تکمیلی متعاقبا به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.


دستگیری 20 خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر در اراک

در راستای اجرای طرح پاکسازی در سطح شهر اراک 20 خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ " محمد حسنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر در سطح استان مرکزی طرح پاکسازی و برخورد با خرده فروشان و معتادان در چند محله از شهر اراک اجرا شد.

وی افزود: در اجرای طرح پاکسازی 20 خرده فروش و مصرف کننده مواد افیونی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ حسنی بیان داشت: در بازرسی از محل اخفای متهمان 2 کیلو و 916 گرم تریاک و 300 گرم هروئین به همراه یک دستگاه خودروی پژو یک موتور سیکلت کشف شد.

وی اظهار داشت: مواد فروشان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی و مصرف کنندگان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

مغازه عطاری که قرص غیر مجاز توزیع می کرد پلمب شد

ماموران انتظامی شهرستان ساوه در بازرسی از یک واحد صنفی تعداد قابل توجهی قرص غیر مجاز کشف و این واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی ساوه از تهیه و توزیع قرص های غیرمجاز توسط متصدی یک واحد صنفی عطاری در سطح این شهرستان مطلع شدند .

پس از هماهنگی با مقام قضایی ، روز گذشته واحد صنفی مذکور مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد 773 عدد قرص خارجی غیر مجاز در محل کشف شد.

 با دستور مقام قضایی واحد صنفی مذکور به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی تا اطلاع ثانوی پلمب شد .

 

خودرو حامل 80 میلیون ریال کالای قاچاق در ساوه متوقف شد

محموله 80 میلیون ریالی لباس و لوازم خانگی قاچاق در شهرستان ساوه شناسایی و متوقف شد.

ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان ساوه در حال گشت زنی در جاده نور علی بیگ به یک دستگاه خودرو پژو پارس که دارای بار بند بوده مشکوک و آن را متوقف کردند.

در بازرسی از این خودرو، تعدادی لباس خارجی و لوازم خانگی به ارزش 80 میلیون ریال کشف شد و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه  در پایان با اشاره به اثرات سوء و منفی قاچاق کالا برتولید داخلی و برهم زدن امنیت اقتصادی جامعه، اظهار داشت: برخورد با متخلفان اقتصادی به طور قاطع و قانونی، از اولویت های کاری پلیس در شهرستان ساوه است.

 

 

  • ۹۴/۱۱/۲۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.