خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


رئیس پلیس جدید مباره با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی معرفی شد  

طی مراسمی رئیس جدید مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان معرفی شد .

طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی ، مسئولان انتظامی استان ،  رئیس پلیس جدید مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی معرفی شد .

در این مراسم، سرهنگ "کیومرث عزیزی "فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ "محمد حسنی  " و آرزوی موفقیت برای وی، سرهنگ "احمد رضا چگنی " را به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی معرفی کرد .

سرهنگ "محمد حسنی" بعد از 32 سال خدمت صادقانه در نیروی انتظامی به افتخار بازنشستگی نائل آمد .

توقیف محموله 3 میلیارد ریالی کالای قاچاق در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف محموله سه میلیارد و 900 میلیون ریالی کالای قاچاق در اراک خبر داد.

  سرهنگ " یوسف سپهوند" گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز در سطح استان با استفاده از اکثر توان اجرایی و امکانات موجود، اقدامات ارزنده ای در سال جاری صورت گرفته است.

وی افزود: به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران مبارزه با قاچاق کالا از تردد یک دستگاه کانتینر حامل کالای قاچاق در ورودی شهر اراک مطلع شدند.

این مقام انتظامی استان مرکزی بیان داشت: با اعلام این خبر بلافاصله چند اکیپ انتظامی برای بررسی دقیق موضوع در محور های ورودی اراک مستقر شدند و پس از چند ساعت کنترل خودروهای عبوری، کانتینر مورد نظر شناسایی و با سرعت عمل پلیس متوقف شد.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: پس از استعلام بارنامه از مبدا بارگیری کانتینر، مشخص شد که بار آن شامل مواد پلاستیکی، کلاه  گیس ، اشیاء اعجاب آور برای جشن، سوزن توپ و تلمبه، قاب عینک، توپ تنیس، پینگ پنگ و بدمینتون می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش کالاهای مکشوفه را سه میلیارد و 900 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: راننده در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

یک کشته و دو مجروح در حادثه رانندگی در خمین

حادثه واژگونی یک دستگاه سواری پژو در محور خمین – دلیجان یک کشته و دو دیگر مجروح بر جای گذاشت.

در حادثه رانندگی ساعت 8 و 20 دقیقه دیروز که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری روآ در محور خمین – دلیجان اتفاق افتاد یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت کرد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

بنابر اعلام کارشناسان پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سطح جاده لغزنده است.

 

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در خمین

شخصی که با سوء استفاده از بی سوادی و کهولت سن یکی از شهروندان خمینی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی این شهروند می کرد توسط کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان خمینی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی این شهروند مو ضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت .

وی افزود:در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد که شاکی پرونده فردی مسن و بی سواد بوده و متهم با سوء استفاده از این مو ضوع مقابل دستگاه عابر بانک به بهانه کمک به شاکی برای گرفتن وجه از خود پرداز مبادرت به اخذ اطلاعات حساب مالباخته کرده و با سوء استفاده از این امر مرتکب این عمل مجرمانه شده است.

سرگرد نوروزی بیان داشت:در ادامه روند پیگیری پرونده و بررسی راه های احتمالی شناسایی متهم کارشناسان این پلیس با انجام فعالیت های فنی و تخصصی متهم راشناسایی کرده و این فرد را به همراه تجهیزات رایانه ای و مخابراتی به این پلیس منتقل کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازجویی های ماموران پلیس فتا متهم به اقدامات مجرمانه خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان از افراد مسن و کم سوادی که برای برداشت های خود از طریق دستگاه عابر بانک از افراد دیگر کمک می گیرند خواست فریب ظاهر افراد را نخورده و به هر شخصی اعتماد نکنند چرا که ممکن است در پس ظاهر موجه آن شخص فرد تبهکاری باشد.

  • ۹۴/۱۱/۲۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.