خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگارخبرگزاری امیداراک

 

پایان کار باند سارقان منزل با 16 فقره سرقت در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دستگیری 3 نفر از سارقان منزل با کشف 16 فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "فرامرز گودرزی "فرمانده انتظامی گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان  موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس 3 نفر سارق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی محلات بیان داشت: پس از بازرسی از خودروی سارقان مقداری طلاجات و اموال دیگر کشف شد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اعتراف متهمان به 16 فقره سرقت منزل خاطرنشان کرد :سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان اضافه کرد: 110 در طول ساعات شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌های شهروندان و ارائه خدمات انتظامی به آنان است و تلفن 197 نیز پلی است برای ارائه نقد شهروندان از عملکرد پلیس که می‌تواند باعث افزایش خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شود.

 

واژگونی خودرو با یک کشته و یک مجروح

واژگونی خودروی پژو 206 در یکی از محور های شهرستان فراهان یک کشته و یک مجروح در پی داشت.

در حادثه ای که در ساعت 8 و40 دقیقه صبح روز گذشته،در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 206،در محور مجدآباد شهرستان فراهان به وقوع پیوست،تنها سرنشین خودروی مذکور به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده آن نیز مجروح و توسط نیروهای امددای حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو راننده خودرو عنوان شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی در گفت و گو با خبر نگار پلیس اظهار داشت:عدم هوشیاری رانندگان یکی از عوامل اصلی حوادث جاده های برون شهری می باشد که می طلبد رانندگان در هنگام رانندگی با دقّت بیشتری به رانندگی پرداخته و در صورت بروز حستگی از ادامه رانندگی خودداری کنند.

توقیف محموله 23 تنی برنج قاچاق در دلیجان

در عملیاتی غافلگیرانه پلیس دلیجان موفق به کشف یک محموله 23 تنی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و200میلیون ریال شد.

سرهنگ"یوسف سپهوند"جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز در استان اقدامات ارزند ه ای در استان مرکزی صورت گرفته است.

وی افزود:در همین راستا و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی دلیجان از تردد یک دستگاه کامیون حامل برنج قاچاق در یکی از محورهای ورودی دلیجان مطلع شدند.

این مقام انتظامی استان مرکزی بیان داشت: با اعلام این خبر بلافاصله یک اکیپ انتظامی برای بررسی دقیق موضوع در محل حاضر شدند .

سرهنگ سپهوند با اشاره به شناسایی کامیون مورد نظر پس از چند ساعت کنترل خودروهای عبوری خاطر نشان کرد:با هوشیاری پلیس کامیون متوقف و پس از بازرسی از آن 2 هزار و 300 کیسه 10کیلویی برنج قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و 200میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت:مدارک ارائه شده از سوی راننده با بار کامیون مطابقت نداشت که راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

  • ۹۴/۱۱/۲۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.