خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امیداراک

 

توقیف محموله 3 میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه قاچاق در محلات

محموله 3 میلیارد و 400 میلیون ریالی گوشی تلفن همراه قاچاق در محلات شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ " فرامرز گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز در سطح استان مرکزی امسال اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است.

وی افزود:ماموران انتظامی محلات حین انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق مطلع  و چند اکیپ گشتی مسئول کنترل خودروهای عبوری در معابر این شهرستان شدند.


گودرزی با اشاره به شناسایی خودروی مورد نظر، اضافه کرد: پس از بازرسی اتومبیل مذکور 734 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی به ارزش 3 میلیارد و 400 میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت : راننده خودرو که محموله را از یکی از بنادر کشور بارگیری کرده بود در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

3 کشته و 2 مجروح در سوانح رانندگی روز گذشته استان مرکزی

حوادث رانندگی روز گذشته استان سه کشته و دو مجروح در پی داشت.

در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت یک بامداد روز گذشته در اثر برخورد خودروی کامیون ایسوزو با یک دستگاه تریلر در محور ساوه-تهران به وقوع پیوست،راننده کامیون ایسوزو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

 علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه،عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون ایسوزو عنوان شد.

 در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 12و 59 دقیقه روز گذشته، بین یک دستگاه خودروی پژو 206 با خودروی پراید در محور قدیم ساوه- تهران رخ داد، راننده خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده، در صحنه تصادف فوت و راننده خودروی پژو و تنها سرنشین آن، مجروح وتوسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

 علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه،انحراف به چپ خودروی پژو ،عنوان شد.

 

سومین حادثه رانندگی در ساعت 13و55 دقیقه روز گذشته،بین یکدستگاه خودروی پیکان و یکدستگاه موتورسیکلت در محور خمین- دلیجان به وقوع پیوست، که در این سانحه، راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف پس از انتقال به بیمارستان،فوت شد.

 علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم رعایت حق تقدم از سوی راکب موتور سیکلت عنوان شد.

 سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و در سطح محورهای مواصلاتی با احتیاط بیشتری رانندگی نمایند.

 

توقیف 15 و نیم میلیارد ریال پارچه قاچاق در عملیات پلیس مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف سه محموله پارچه قاچاق به ارزش 15 و نیم میلیارد ریال در اراک خبر داد.

سرهنگ " یوسف سپهوند" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز در استان با استفاده از اکثر توان اجرایی و امکانات موجود برنامه ریزی جامع و هدفمندی در این حوزه عملیاتی شده است.

وی افزود: در همین راستا و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از تردد سه محموله حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی بیان داشت: با انجام تحقیقات میدانی، برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف محموله های قاچاق آغاز شد و سرانجام روز گذشته سه خودروی کامیون حامل محموله های قاچاق در یکی از ورودی های شهر اراک شناسایی و متوقف شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: پس از بازرسی از کامیون های کشنده که از شهرهای جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران در حرکت بودند، مقادیر زیادی پارچه جمعا به ارزش 15 و نیم میلیارد ریال کشف شد.

وی در پایان اظهار داشت: هر سه راننده به علت عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

  • ۹۴/۱۱/۲۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.