خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امیداراک



رزمایش مشترک نیروی انتظامی و سپاه روح الله در اراک برگزار می شود

رزمایش مشترک نیروی انتظامی و سپاه روح الله استان روز چهارشنبه بیست و هشتم بهمن ماه در شهر اراک برگزار می شود.

به منظور ارتقاء آمادگی ، افزایش توانمندی و هماهنگی هر چه بیشتر در ارتقاء امنیت اجتماعی و توسعه خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان، رزمایش مشترکی با همکاری فرماندهی ا نتظامی استان مرکزی و سپاه روح الله استان روز چهارشنبه بیست و هشتم بهمن ماه در نقاط مختلف شهر اراک برگزار می شود.

 

2 کشته و 2 مجروح در سوانح رانندگی روز گذشته استان مرکزی

حوادث رانندگی روز گذشته استان 2 کشته و 2 مجروح در پی داشت.

در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 1و 43 دقیقه بامداد روز گذشته در اثر واژگونی یکدستگاه کامیون کشنده ولوو در محور ساوه- تهران به وقوع پیوست،راننده کامیون ولوو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و سرنشین آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به  بیمارستان منتقل شد.

 

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده کامیون ولوو، ناشی از خستگی وخواب آلودگی عنوان شد.

 

در سانحه دیگری که در حوالی ساعت 19و 50 دقیقه همین روز، بین یک دستگاه کامیون خاور با خودروی سمند در محور آزاد راه کربلا رخ داد،راننده خودروی سمند به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت  کرد و تنها سرنشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

 

علت حادثه مذکور نیز از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودروی سمند  عنوان شد.

 

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و در سطح محورهای مواصلاتی با احتیاط بیشتری رانندگی نمایند تا هیچگاه شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح جاده ها نباشیم.

  • ۹۴/۱۱/۲۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.