خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

3 کشته و 2مجروح در تصادفات استان مرکزی

حوادث رانندگی در استان سه کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ "ایرج کهریزی "رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته یک مورد واژگونی خودرو در واقع در جاده جعفرآباد شهرستان فراهان رخ داد که  این حادثه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و مأموران به سرعت در محل حاضر شدند. وی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد، یک دستگاه پیکان وانت به دلیل عدم توجه به جلو از جاده منحرف و واژگون شده است که سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: همچنین روز گذشته در درمحور اراک فراهان 8 کیلومتر بعد از پلیس راه آهنگران بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان و یک دستگاه خودرو پیکان وانت راننده خودرو پیکان وانت در در دم فوت کرد و راننده سواری پیکان به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی علت این سانحه رانندگی را عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پیکان اعلام کرد. 

وی با اشاره به حادثه دیگری که در محور ساوه –تهران روبروی سرزمین ایرانیان رخ داد  بیان داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه کامیون ایسوزو به علت خستگی و خواب آلودگی هر دو راننده ، راننده ایسوزو در دم فوت و سرنشین به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

کشف 90 کیلو گرم حشیش از بار پرتقال

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 90 کیلو گرم حشیش در شهرستان دلیجان خبر داد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت : در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان از تردد یک محموله حامل مواد مخدر در سطح یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله کنترل نامحسوس محور توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر دلیجان آغاز شد.

این مقام انتظامی استان با اشاره به شناسایی خودروی مورد نظر بیان داشت: پس از متوقف کردن خودرو علی الظاهر بار کامیون پرتغال بوده که با هوشیاری  پلیس  اقدام به بازرسی دقیق خودرو کردند که در نهایت موفق شدند در زیر بار میوه 90 کیلو مواد مخدر حشیش کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد : در این عملیات یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف و سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند  که در نهایت با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

وی در پایان اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با مجرمان و متخلفان اقدام لازم صورت پذیرد.

 

 

  • ۹۴/۱۲/۲۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.