خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

کشف 30 کیلوگرم تریاک در دلیجان

30 کیلوگرم ماده مخدر تریاک روز گذشته در عملیات ماموران پلیس در شهرستان دلیجان کشف شد.

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از محورهای مواصلاتی شهرستان عبور دهد.

وی اضافه کرد: بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری و کشف مواد مخدر آغاز شد و سرانجام شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق شدند در عملیاتی خودروی سواری را در این خصوص شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقدار 30 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد و یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

راننده 30 ساله جان باخت

راننده 30 ساله، روز گذشته بر اثر سقوط و ماندن زیر غلتک در جاده ای روستایی در ساوه جان خود را از دست داد.

حدود ساعت 15 روز گذشته، گزارشی از وقوع یک حادثه در 30 کیلومتری جاده بیات بین روستای شاه باغی و قارلق از توابع شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس شهرستان اعلام شد و بلافاصله واحدهای امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد، راننده، جوانی 30 ساله بود که حین کار با غلتک سقوط می کند و در زیر غلتک جان خود را از دست می دهد و جسد متوفی به سردخانه انتقال شد.


 4کشته و 4 مجروح در سانحه رانندگی صبح امروز در استان مرکزی


در سانحه رانندگی صبح امروز در محور اراک – بروجرد چهار نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند

برابر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ساعت 10 صبح امروز در سانحه ای که بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با دو دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در جاده اراک – بروجرد و در کیلومتر 10 محور زالیان به وقوع پیوست، تمامی چهار سرنشین خودروی سمند جان خود را از دست دادند و چهار سرنشین خودروی پراید نیز مجروح شدند

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه تجاوز به چپ خودرو کامیون نسبت به دو خودروی سواری اعلام شده است
  • ۹۴/۱۲/۲۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.