خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

دستگیری 21 سارق در عملیات روز گذشته پلیس در استان مرکزی


سرهنگ "مهدی حسنی" معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از جمله اولویت های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار در طول تعطیلات پایان سال و ایام نوروز، پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان است.

وی اضافه کرد: طرح های انتظامی در طول تعطیلات نوروزی با بهره گیری از توان و تجهیزات پلیس با قوت تداوم خواهد داشت و شهروندان و مسافران نوروزی می توانند به راحتی از طریق تلفن 110 با مراکز پلیس در تماس باشند.

سرهنگ حسنی به اقدامات پلیس در دستگیری سارقان طی روز گذشته اشاره داشت و گفت: روز گذشته در عملیات های پلیس استان، 21 سارق دستگیر شدند که در اعترافاتشان 20 فقره انواع سرقت کشف شد.

وی اضافه کرد: کشف هشت فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی، دستگیری یک نفر سارق احشام، دو قاپ زن و ... بخشی از دستاوردهای پلیس در اجرای طرح مبارزه با سرقت بود .

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان التزام به قانون و همراهی با پلیس را لازمه نشاط اجتماعی برشمرد و از شهروندان خواست در حوزه های ترافیکی و انتظامی با پلیس بیش از پیش همکاری داشته باشند.

 

محدودیت های ترافیکی در استان مرکزی

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان محدودیت های ترافیکی ایام نوروز در این استان را اعلام کرد.

بنا بر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی محدودیت های ترافیکی، در ایام تعطیلات نوروزی بدین شهر می باشد.

تردد انواع تریلر و کامیون در محور قدیم ساوه – همدان از ساعت 6 صبح الی 24 در تاریخ های بیست و هشتم، بیست و نهم اسفندماه 94 و روزهای سیزده و چهاردهم فروردین 95 ممنوع می باشد.

جابجایی محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند، در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت 14 روز بیست و ششم اسفند 94 تا ساعت 24 هفتم فروردین سال 95و همچنین از ساعت 7 صبح یازدهم فروردین تا ساعت 24 چهاردهم فرودین ممنوع می باشد.

سه کشته در سوانح اخیر رانندگی در استان مرکزی

در سوانح اخیر رانندگی در استان مرکزی سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

در حوالی ساعت 14 و 15 دقیقه روز گذشته گزارش یک فقره تصادف جرحی در شهرک ولیعصر(عج) شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد که بلافاصله واحدهای امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در بررسی صحنه تصادف مشخص شد که علت این سانحه برخورد یک دستگاه خودروی پیکان سواری با یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین بوده است که در این سانحه راکب و سرنشین موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان انتقال می شوند که سرنشین موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده بعد از ساعتی فوت می کند.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راهور عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پیکان سواری نسبت به موتورسیکلت اعلام شد.

- در سانحه ای دیگر که در ساعت حوالی 21 شب گذشته در اتوبان کربلا و سه کیلومتر بعد از نوبران بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی پراید، پژو 405 و خودروی سمند به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست داد.

علت این سانحه در حال بررسی کارشناسی می باشد.

- در واژگونی یک دستگاه سواری مزدا نیز که در ساعت یک و 25 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر سه اراک – فراهان اتفاق افتاد، راننده خودرو مصدوم و بعد از انتقال به بیمارستان ، جان خود را از دست داد.

علت این سانحه نیز از سوی کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شد.

 

 

  • ۹۴/۱۲/۲۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.