خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

توقیف محموله یک میلیارد و 400 میلیون ریالی کالای قاچاق در "زرندیه"

سرهنگ "داود کاظمی" گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران انتظامی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان برای شناسایی و توقیف محموله قاچاق آغاز شد و تیمی از ماموران انتظامی، تحقیقات خود را در این خصوص شروع کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی کامیون مورد نظر خاطر نشان کرد: با تمهیدات انجام شده، سرانجام کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد:‌ پس از بازرسی از خودرو، 6 دستگاه کولر گازی ، 594 حباب لامپ و چهار عدد فیلتر آب به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ کاظمی بیان داشت: محموله توقیفی از یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری شده و در حال انتقال به تهران بود.

فرمانده انتظامی زرندیه با بیان این که کالای مکشوفه فاقد هرگونه مدارک گمرکی است، اظهار داشت: راننده در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد

هشدارهای پلیس فتا در کاربری فضای مجازی

سرگرد" مصطفی نوروزی " گفت: شهروندان باید به این نکته را در نظر داشته باشند که غالب تبلیغات با موضوع فروش وام ها با نرخ سود پایین و یا دریافت مبالغ بالا با ضمانت های کم ،کلاهبرداری بوده و قبل از انجام هرگونه اقدامی در این زمینه، نیاز به تحقیق و جمع آوری اطلاعات می باشد.

وی بیان داشت: هر فردی در صورت استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند حتماً باید نسبت به غیر فعال نمودن گزینه Preview Message اقدام نماید زیرا که در صورت فعال بودن این گزینه حتی در صورت دارا بودن قفل نرم افزاری نیز ، دیگران می توانند پیش نمایشی از پیام های دریافتی افراد را مطالعه نمایند ، در حالی که متن این پیام ها ممکن است کد اعتبار سنجی شبکه های اجتماعی کاربران باشد..

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: به تازگی برنامه های کاربردی جدیدی در رابطه با هک وای فای منازل تکثیر شده که به تمامی شهروندان توصیه می شود که حتی از روی کنجکاوی نیز نسبت به استفاده از این نرم افزار ها اقدام ننمایند زیرا که براساس قانون جرایم رایانه ای ، هرگونه دسترسی غیر مجاز به فضای مجازی جرم تلقی و زمینه سازپیگرد قانونی خواهد بود.

214نفر در طرح پاک سازی پلیس استان مرکزی دستگیر شدند

سرهنگ “یوسف سپهوند” جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: روز گذشته در تداوم طرح های ارتقاء امنیت و برخورد با هنجارشکنان در جامعه ، طرح پاک سازی نقاط آلوده در تمامی شهرهای استان اجرایی شد.

وی اضافه کرد: در این طرح که از روزهای قبل، برنامه ریزی عملیاتی آن با بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان انجام پذیرفت، برخورد با موتورسواران متخلف، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس، توزیع کنندگان اقلام غیرفرهنگی، اراذل و اوباش و ... مورد تاکید پلیس بود.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: در این طرح 214 نفر به علت جرایم مختلف دستگیر، 147 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 990 خودرو اعمال قانون شدند.

این مقام انتظامی افزود: در این طرح 155 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و بیش از دو کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی برخورد با سارقان را نیز از دیگر اولویت های پلیس در اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح 24 نفر سارق نیز دستگیر شدند که در بازجویی های اولیه به 44 فقره انواع سرقت اعتراف کردند که تکمیل تحقیقات از آنان در حال پیگیری می باشد.

سرهنگ سپهوند کشف نزدیک به نه هزار اقلام غیرفرهنگی را از دیگر نتایج اجرای این طرح خواند و بر تداوم طرح های امنیت بخش پلیس در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی تاکید کرد.

بی احتیاطی راننده پژو ، جان عابر پیاده را گرفت

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در ساعت 45 دقیقه بامداد روز گذشته ، برخورد یک دستگاه خودروی پژو و عابر پیاده در محور اصفهان – دلیجان، روبروی روستای هستیجان، به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ " ایرج کهریزی " ادامه داد: در بررسی صحنه مشاهده شد یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک نفر عابر پیاده برخورد کرده است که در این سانحه به علت شدت برخورد، عابر پیاده در دم فوت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: علت حادثه، از سوی کارشناس پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده پژو اعلام شد.

  • ۹۵/۰۱/۲۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.