خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

برداشت غیر مجاز 100 میلیون ریال وجه نقد

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در پی شکایت فردی مبنی بر دسترسی غیرمجاز و تخریب داده های رایانه ای شرکتش، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که شاکی طی بررسی سیستم حسابداری شرکت، متوجه اعمال تغییراتی از قبیل صدور یک برگ چک به مبلغ حدوداً 100 میلیون ریال در وجه یکی از مشتریان شده که طی تماس تلفنی با مشتری مذکور وی در خصوص این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده است.

سرگرد نوروزی بیان داشت:در این راستا با انجام تحقیقات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه متهم که یکی از کارمندان این شرکت بود شناسایی و با اخذ دستور و هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس احضار شد.

وی ادامه داد:‌ در بازجویی های انجام شده از وی در خصوص موضوع پرونده تحقیق بعمل آمد که متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد:‌ پرونده به همراه متهم و کلیه مستندات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرگرد نوروزی در پایان از مالکان واحدها و شرکت های صنفی و تجاری خواست در صورت استفاده از نرم افزارها و سیستم های حسابداری حتماً به صورت دوره ای نسبت به تهیه گزارش عملکرد مالی خود اقدام کرده و گزارش سیستم مالی را با مستندات موجود مطابقت دهند.

مرگ کارگر کوره آجر پزی به علت ریزش دیوار

در شب بیست و ششم فروردین ماه سال جاری فردی با مرکز فوریت های 110 پلیس شهرستان فراهان تماس گرفت و اعلام کرد که یک کوره آجرپذیری در جاده فراهان در حوالی روستای مشهد میقان بر سر یکی از کارگران ریزش کرده است .

با اعلام این خبر، بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند و کارگر آجر پذیری از زیر آوار خارج شد که در معاینات انجام شده مشخص شد که او قبل از هر گونه اقدامی، در زیرآوار فوت کرده است.

بنابراین گزارش، تحقیقات پلیس در راستای چگونگی وقوع این حادثه آغاز که در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که به علت بارش شدید باران یکی از کوره های آجر پزی سست شده و بر سر یکی از کارگران مشغول به کار خراب شده است.

جسد برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد.

 واژگونی خودروها 2 کشته در پی داشت

حوادث رانندگی روز گذشته در استان، 2 کشته و 4 مجروح در پی داشت.

در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 10و 30 دقیقه روز گذشته در اثر واژگونی خودروی پژو پارس در محور ساوه- تهران به وقوع پیوست ، یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارد در صحنه تصادف فوت کرد و دو سرنشین دیگر آن نیز مجروح شدند که توسط نیروهای امداد حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان منتقل شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه کافی به جلوی راننده خودرو،عنوان شد.

در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 15 همین روز در اثر واژگونی خودروی پژو 405 در محور دلیجان- اصفهان به وقوع پیوست ، یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راننده و دو سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودرو اعلام شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست با توجه به لغزندگی سطح محورهای مواصلاتی به دلیل بارش نزولات آسمانی، با آرامش بیشتری به رانندگی پرداخته و تمامی وسایل ایمنی لازم را در هنگام حرکت با خود به همراه داشته باشند.

 

کشف محموله میلیاردی فشار سنج های گاز قاچاق در دلیجان

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت:‌ ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در انجام تحقیقات از جابجایی یک محموله قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقف این محموله آغاز شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ سرانجام با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده، یک دستگاه خودروی کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد:‌ در بازرسی از خودرو، 150 دستگاه فشارسنج گاز به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال که فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی بود، کشف شد.

سرهنگ سپهوند افزود: در این عملیات، یک نفر دستگیر و اموال کشف شده نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

کشف 66 فقره انواع سرقت با دستگیری 35 سارق در مرکزی

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با سارقان ، عملیات های متعددی در دو روز گذشته در سطح استان عملیاتی شد.

وی با اشاره به دستگیری 35 نفر سارق در شهرهای مختلف استان مرکزی افزود: سارقان پس از دستگیری به 66 ققره انواع سرقت لوازم داخل خودرو، دوچرخه، سرقت از منزل و اماکن خصوصی ، کابل برق ، احشام و خودرو و... اعتراف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: بازجویی های مقدماتی از سارقان دستگیر شده انجام شده است و تکمیل تحقیقات با هماهنگی دستگاه قضایی در حال پیگیری می باشد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه پلیس در بابکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد:‌ رعایت اصول پیشگیرانه از مهم ترین اولویت های در پیشگیری از سرقت است و لازم است شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل ، خودرو و ... هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس منعکس نمایند.

 

  • ۹۵/۰۱/۲۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.