خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

توقیف کامیون با 81 میلیون و 300 هزار ریال خلافی در استان مرکزی

رئیس پلیس راه استان از توقیف یک دستگاه کامیون بنز با خلافی 81 میلیون و 300 هزار ریال در پلیس راه "اراک - توره" خبر داد.

سرهنگ "ایرج کهریزی" گفت: در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و با هدف انتظام بخشی به عبور و مرور، برخورد با تخلفات رانندگی و تامین امنیت ترافیکی، روز گذشته ماموران پلیس راه استان مرکزی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اراک- توره یک دستگاه کامیون بنز را به علت ارتکاب تخلف راننده خودرو، متوقف کردند.

وی افزود: بر این اساس، پس از اعمال قانون راننده خودرو و استعلام از سیستم جامع پلیس راه مشخص شد در سوابق این خودرو، 81 میلیون و 300 هزار ریال جریمه پرداخت نشده ثبت شده است که با هماهنگی های صورت گرفته، خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

مدیریت کار آمد از مهمترین مولفه های ناجا در صیانت از کارکنان است

سرهنگ "کیومرث عزیزی" در جلسه قرارگاه جهادی صیانت از کارکنان و کمیته سلامت اداری با اشاره به مسئول سازی و روزآمدی در حوزه مدیریت جهادی گفت: مدیریت کار آمد از مهمترین مولفه های ناجا در صیانت از کارکنان به شمار می رود.

وی، ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموریت‌های فردی و جمعی را در سایه عزم و اراده مضاعف خواند و بیان داشت:حرفه ای گرایی و دانش گرایی در ناجا گامی ارزنده در پیشبرد اهداف آموزشی برای نیل به راهبردهای صیانتی نیروی انتظامی به شمار می رود.

این مقام انتظامی استان مرکزی با بیان این که رسالت اصلی فرماندهان، صیانت و توجه به سلامت اخلاقی کارکنان است، بیان داشت: تقویت ارزش های دینی، باورهای اعتقادی، ولایت پذیری، اخلاق مداری و ایجاد فضای معنوی در محیط کار از مهمترین راهکارهای صیانت از کارکنان است و نظارت و مراقبت از کارکنان و توجه به مشکلات آنان می تواند از بروز آسیب ها در سازمان جلوگیری کند.

سرهنگ عزیزی در ادامه، آموزش توأم با نظارت را یکی از مهمترین رویکردهای تعالی بخش در نیروی انتظامی برشمرد و بیان داشت: یکی از مهم ترین شاخصه های نظارتی در کنار احصاء معایب و نقص های موجود، آموزش است که می توان بر پایه آن به مهارت رسید و در ماموریت های ناجا، مهارت نیز امنیت پایدار را به ارمغان خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در بحث آموزش، نظارت و صیانت، گره خورده در آینده نگری است و اهداف آینده نگری شامل حرکت پلیس ویژه به سمت حرفه گرایی، کاهش خسارت ها، پیشگیری از غافل گیری و روز آمدی است.

عزیزی، همچنین اقدامات پیشگیرانه را مجموعه ای از فعالیت های سازنده تربیتی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: هدف پیشگیری از جرم، کاهش احتمال وقوع جرم در آینده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: در رویکرد پیش بینی و پیشگیری به جای تمرکز بر برخورد، به عوامل و زمینه های بروز تخلفات توجه می شود که باید این نگاه به صورت تخصصی در مجموعه پلیس استان نهادینه و بر حسن انجام آن نظارت شود.

 

 

 

 

 

 

  • ۹۵/۰۱/۳۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.