خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

کشف 4 کیلوگرم هرویین دراستان مرکزی

 

دو توزیع کننده مواد مخدر با 4 کیلوگرم هرویین در اراک دستگیر شدند.

سرهنگ" احمد رضا چگنی"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت:در پی دریافت گزارشی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط دو قاچاقچی مواد مخدر ، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان قرار گرفت.

چگنی افزود:سرانجام ماموران انتظامی با کنترل نامحسوس و شبانه روزی متهمان ، زمانی که دو قاچاقچی قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی سواری وارد اراک کنند، آنان را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد:در بازرسی از خودروی مذکور مقدار چهار کیلو گرم هرویین که به شیوه ای ماهرانه، در خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد:متهمان پس از بازجویی های تخصصی در راستای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند

 

مادر و فرزند مواد فروش

سرهنگ"محمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی خمین گفت: ماموران انتظامی شهرستان در انجام تحقیقاتی ، از برنامه توزیع مقادیری مواد مخدر توسط یک مادر و پسر جوان 25 ساله اش در سطح شهر مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، این دو نفر در قالب مسافرت خانوادگی با یک دستگاه خودروی سواری در حال حمل مواد مخدر به سمت شهرستان می باشند.

این مقام انتظامی شهرستان از برنامه ریزی دقیق عملیاتی برای شناسایی و دستگیری دو متهم خبر داد و خاطر نشان کرد: هردو متهم دستگیر و دو کیلوگرم ماده مخدر تریاکی که متهمان به هنگام فرار از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرده بودند نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود: متهمان که اهل و ساکن یکی از استان های همجوار می باشند پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شده و با صدور قرار صادره راهی زندان شدند.

سرهنگ گودرزی در پایان ضمن هشدار به سوداگران مرگ مبنی بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با آنها به خانواده هات وصیه کرد از آنجایی که زمینه بروز انواع آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر بیشتر در خانواده های پرتنش فراهم می شود؛ والدین بایستی روابط صمیمانه ای با فرزندان داشته باشند و در تربیت صحیح آنان بکوشند؛ پلیس نیز با اعلام پل ارتباطی 110 آمادگی کامل خود را در تامین هرچه بهتر نظم و امنیت جامعه اعلام می کند.

  • ۹۵/۰۲/۰۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.