خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

توقیف خودرو حامل کالای قاچاق میلیاردی در دلیجان

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: ماموران اداره بامبارزه قاچاق کالا وارز شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اصفهان –تهران به یک دستگاه کامیون ترانزیت که حامل بار قاچاق برنج هندی بود،مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی دقیق متوقف کردند.

وی افزود: دربازرسی از این خودرو تعداد 23 تن برنج هندی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی استان مرکزیط با اشاره به توقیف و دستگیری و معرفی راننده خودرو به مرجع قضائی، گفت: برابر بررسی به عمل آمده ارزش محموله های کشف شده بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ سپهوند درپایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی را داشته باشد.

 

واژگونی پژو 206 دو کشته بر جای گذاشت

در حادثه ای درساعت 16و 38 دقیقه روز گذشته یک دستگاه خودرو پژو 206 در محور اراک- شازند واژگون شد و در این حادثه دلخراش دو نفر کشته و  سه نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ"ایرج کهریزی"،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده خودرو عنوان کرد .

سرهنگ کهریزی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد:به منظور جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری،شهروندان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در جاده های خلوت و روستایی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 

  • ۹۵/۰۲/۰۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.