خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

کشف 19میلیارد و 68 میلیون کالای قاچاق در مرکزی

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت هایی است که در طرح های پلیس و با برنامه ریزی های انجام شده با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: در سال جدید نیز این مهم در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و ماموران انتظامی در استان طی نخستین ماه سال موفق به کشف بیش از 19 میلیارد و 68 میلیون کالای قاچاق شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 275 درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در این عملیات ها 113 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف 23دستگاه وسیله نقلیه نیز در این حوزه خبر داد و گفت: 10 فقره پرونده تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا در فرودین ماه سال جاری دارای ارزشی بیش از 10 میلیون ریال می باشند.

سپهوند از ادامه برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز خبر داد و از شهروندان درخواست کرد در افزایش ثبات امنیت اقتصادی و برخورد با سودجویان، شهروندان با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن110 به مراکز پلیس در افزایش امنیت اقتصادی و امنیت اجتماعی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

 

روشن کردن سیگار حین سوخت گیری باعث انفجار شد

در بامداد روز پنجم اردیبهشت ماه گزارشی از شنیده شدن صدای انفجاری در بلوار خرمشهر شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 شهر اراک گزارش شد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 12 شهرستان اراک برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید که از قسمت های مختلف دچار آسیب دیدگی و خسارت شده است در محل پارک می باشد.

در بررسی های اولیه، راننده خودرو که از ناحیه صورت دچار سوختگی خفیف شده بود، اعلام داشت که در حال سوخت گیری با کپسول های ال پی جی بوده است که در فاصله 30 متری خودرو اقدام به روشن نمودن سیگار می نماید که این اقدام باعث انفجار و ایراد خسارت به خودرو و سوختگی خفیف راننده می شود.

راننده برای معالجه به یکی از مراکز درمانی انتقال شد.

واژگونی خودرو پراید یک کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در ساعت 16 و 20 دقیقه روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر یک فقره تصادف در محور ساوه– تهران  مقابل سندیکا، مأموران انتظامی به همراه نیروی امدادی به محل اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ کهریزی افزود: با حضور ماموران و بررسی های صورت گرفته در محل مشخص شد، یک دستگاه خودروی پراید در مسیر حرکت به ساوه با چهار سرنشین که همگی از اعضای یک خانواده بودند واژگون شده است ، که راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و چهار سرنشین دیگر خودرو مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلوی راننده خودرو پراید اعلام کرده اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع این گونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم .

تمهیدات انتظامی برای امنیت دور دوم انتخابات اجرایی شده است

سرهنگ"یوسف سپهوند"در جمع مسئولان انتظامی استان مرکزی حفظ و برقراری انتخابات را یکی از مهم ترین مسئولیت های فراروی پلیس در عرصه ملی خواند و افزود: مشارکت مردمی در انتخابات مستلزم تامین نظم و امنیت مطلوب توسط دستگاه های امنیتی و انتظامی به شمار می رود که بخش مهم و خطیری از این مسئولیت بر عهده نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به برنامه ریزی کامل دستگاه های امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسات هماهنگی و کارشناسی، همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرهایی که مرحله دوم انتخابات در آن انجام می شود، فراهم شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام توان خود ضمن تامین نظم و امنیت انتخابات با هرگونه فعالیت های مغایر با آرامش و تخلفات احتمالی انتخاباتی در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی استان مرکزی با تبیین مسئولیت پلیس در حفظ و امنیت شعبه‌ها و صندوق های اخذ رای اضافه کرد: امنیت انتخابات ضامن سلامت ،حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می باشد.

سرهنگ"سپهوند" با بیان اینکه تمام تلاش پلیس استان ایجاد بستر امنیت بسیار مطلوب برای حضور شهروندان در این مرحله از انتخابات است،اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی به دور از هرگونه جناح‌بندی سیاسی ، برقراری نظم و امنیت انتخابات است و در این رسالت بزرگ با عزم و اراده جمعی تلاش خواهد شد.

708 شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی پیش بینی شده است .

  • ۹۵/۰۲/۰۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.