خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

افزایش 54 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی

سرهنگ"یوسف سپهوند" گفت: در برنامه ریزی راهبردی پلیس استان در حوزه ارتقاء‌ امنیت اجتماعی، یکی از مهم ترین اولویت های اجرایی پلیس استان که با تاکید بر بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان، برخورد قاطع با مواد مخدر است.

وی اضافه کرد:با شروع سال جدید و در نخستین ماه سال جاری با برنامه ریزی های عملیاتی انجام شده، تلاش پلیس استان برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان بوده است که در این رویکرد، تلاش های انجام شده، بازتاب مناسبی در برخورد با مواد مخدر در این استان صورت گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از افزایش 54 درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در عملیات های پلیس استان در نخستین ماه سال ، 185 کیلو و 590 گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سرهنگ"سپهوند"خاطر نشان کرد: در این عملیات ها، 38 قاچاقچی و یک هزار و 344 معتاد دستگیر و دو باند مواد مخدر نیز منهدم شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی در پایان اظهار داشت: برخورد اثربخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر تنها با اجتماعی شدن این نگاه و همراهی و مشارکت شهروندان تحقق می یابد و تاکید پلیس همواره افزایش آگاهی عمومی و نظارت خانواده ها بر فرزندان در پیشگیری از هر گونه انحراف آنان است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره و مددکاری آرامش فرماندهی انتظامی استان و همچنین کلیه مشاوران و مددکاران اجتماعی پلیس استان در کلیه کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی آماده ارائه خدمات مشاوره و مددکاری در حوزه مهارت های زندگی به خانواده است و کلیه شهروندان می توانند از این بستر استفاده نمایند.

دستگیری دزد جوان با اقدام سریع پلیس

سرهنگ "رضا قائد رحمت" فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: در صبح روز گذشته خانمی جوان با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان تماس گرفت و اعلام داشت که شخصی طلاجات وی را سرقت کرده است.

وی اضافه کرد: بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو برای بررسی موضوع به روستای مورد نظر اعزام شدند که شاکی به ماموران انتظامی مراجعه کرد و اذعان داشت که تنها در منزلش در حال استراحت بوده که ناگهان فردی ناشناس وارد منزل شده و با تهدید مقداری طلاجات ازقبیل یک عددالنگو، یک عدد زنجیرطلا ،دو عدد گوشواره و یک عددسینه ریز را از او گرفته و متواری شده است.

این مقام انتظامی شهرستان ادامه داد: با ادامه تحقیقات و سرنخ هایی که با اظهارات فرد شاکی به دست آمد، ماموران انتظامی به پسر جوانی 22 ساله ای که ساکن همان روستا بود، مظنون شدند.

سرهنگ قائد رحمت خاطر نشان کرد: با تکمیل اطلاعات، در بعد از چند ساعت از وقوع سرقت، فرد سارق دستگیر و در مراحل نخستین تحقیقات به سرقت از خانم جوان اعتراف کرد.

وی در پایان گفت:‌کلیه طلاجات سرقت شده از متهم کشف و به مالباخته تحویل شد و متهم نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

واژگونی پ‍ژو یک کشته برجای گذاشت

 

در حادثه ای که در ساعت 17 و 56 دقیقه روز گذشته در محور سلفچگان- ساوه ،در اثر وازگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس، به وقوع پیوست ،راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و تنها سرنشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

 علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه، بی احتیاطی راننده خودرو به علت عدم توجه کافی به جلو عنوان شد.

سرهنگ " ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی به شهروندان توصیه کرد: به منظور جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری ، شهروندان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 

محدودیت های ترافیکی انتخابات در استان مرکزی

سرهنگ" بردیا دریکوند" جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: این محدودیت ها از ساعت 24 روز پنج شنبه به منظور برقراری امنیت مطلوب انتخابات  در محدوده فرمانداری های تمامی شهرهای استان که انتخابات  مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در آنها برگزار می شود، اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: این محدودیت در شهر اراک، در مسیرهای محدود به پل برق، میدان دارایی، خیابان شهید هاشمی نژاد اعمال و تا پایان روز انتخابات به صورت مقطعی ادامه دارد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام برگزاری انتخابات با تمهیدات لازم ترافیکی و برنامه ریزی هدفمند، به صورت  ویژه برای برقراری نظم و امنیت انتخابات در سطح جاده ها و خیابان های شهری حضور خواهند داشت.

دریکوند همچنین از تمامی رانندگان خواست که از نصب بنرها  و برچسب های تبلیغاتی بر روی خودروهای خود که بر اساس ماده 207 آیین نامه راهنمایی ورانندگی تخلف محسوب  شده و زمینه ساز بسیاری از حوادث احتمالی می باشد، خودداری نمایند.


سرهنگ دریکوند در پایان از مردم خواست مانند سال های گذشته با ماموران پلیس در راستای برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات و جلوگیری از هرگونه بی نظمی ترافیکی همکار نمایند و از انتقال وسایل نقلیه شخصی به اطراف مکان های تعیین شده اخذ رای ، خودداری کنند.

  • ۹۵/۰۲/۰۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.