خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

سارق محتویات داخل خودرو به 8 فقره سرقت اعتراف کرد

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت :در هفته های اخیر و در پی تماس های مردمی با مرکز 110 و اعلام چندین فقره سرقت وجه نقد از داخل خودرو در سطح شهرستان دلیجان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود :پس از بررسی های اولیه مشخص شد سارق یا سارقان با استفاده از شگرد های خاص و پس از اطمینان از وجود وجه نقد در خودروهای مورد نظر در محل مناسب اقدام به سرقت وجه نقد از داخل خودروی مورد نظر می کردند.

سرهنگ هاشمی بیان داشت: پس از انجام اقدامات علمی و اطلاعاتی، سارق که یکی از افراد سابقه دار بوده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یک منزل مجردی در یکی از شهرهای اطراف دلیجان دستگیر و به هشت فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار داشت : متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان اقدامات لازم صورت گیرد.

کشف محموله24 تنی نخود قاچاق در "دلیجان "

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت :در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان دلیجان یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای اطراف  شهر شناسایی و توقیف شد.

وی  افزود: در بازرسی از این خودرو 540 کیسه 45 کیلویی نخود قاچاق به وزن 24 تن کشف شد.

سرهنگ هاشمی بیان داشت :ارزش محموله توقیفی که از یکی از شهرهای جنوبی کشور بارگیری شده بود یک میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ هاشمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد سود جو و مخل نظم اقتصادی کشور، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110  اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدام لازم صورت گیرد.#

تمهیدات پلیس استان مرکزی برای تامین امنیت کامل انتخابات

سرهنگ"سیامک قاسمی"درجمع نمایندگان دستگاه های اجرایی انتخابات بیان کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، 708 شعبه اخذ رای پیش بینی و شش داوطلب نمایندگی برای کسب سه کرسی، در روز جمعه دهم اردیبهشت در شهرستان های اراک، ساوه و شازند به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود حفظ امنیت انتخابات را برعهده دارد و با برنامه ریزی دقیق وآمادگی کامل این ماموریت را در کنار ماموریت های دیگر در دستور کار دارد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی پلیس در سه حیطه زمانی قبل، هنگام و بعد از انتخابات اجرایی می شود و پلیس با تمام توان دراین عرصه وارد شده است.

وی گفت: سیاست ها و راهکارهای لازم در تامین امنیت انتخابات عملیاتی شده است و هماهنگی های لازم با دیگر دستگاه های مرتبط انجام پذیرفته و در موارد ضرورت نیز پیگیری های لازم در حال انجام می باشد.

در این نشست هم اندیشی، آخرین هماهنگی های حوزه تامین نظم و امنیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در استان با اتخاذ نقطه نظر کارشناسان دستگاه های اجرایی، اتخاذ شد.

  • ۹۵/۰۲/۰۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.