خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

دستگیری موادفروش سابقه دار در خمین

سرهنگ"محمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: ماموران انتظامی شهرستان خمین در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی در حاشیه شهر، اقدام به توزیع مواد مخدر در بین جوانان می کند .

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده و با انجام تحقیقات تکمیلی، فرد مواد فروش که دارای سابقه کیفری در این خصوص بود، شناسایی شد و زمانی که قصد داشت با کمک یکی از دوستانش، مقادیری مواد مخدر را در شهر توزیع کند، با یک دستگاه خودرو سواری متوقف و دستگیر شد.

گودرزی افزود: در این عملیات راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که پس از بازرسی از وسیله نقلیه مقدار 188گرم ماده مخدر هروئین که به طرز ماهرانه ای درخودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ گودرزی از استمرار طرح ها پاک سازی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع و فروش موادمخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

سارقان، گوشواره های بدلی دختر خردسال را ربوده بودند

دو سارقی که در یکی از مناطق شهری اراک، گوشواره های بدلی دختری خردسال را سرقت کرده بودند، در عملیات سریع پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ "مصطفی ویسمه ای" فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت:‌ در چند روز قبل گزارشی به مرکز فوریت های پلیس 110 شهر اراک در خصوص سرقت گوشواره های دختری خردسال اعلام شد.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل وقوع سرقت، خانمی جوان به تیم گشت انتظامی مراجعه کرد و اذعان داشت که دختر هشت ساله اش به همراه چند نفر از دوستان خود در جلوی درب منزلشان در حال بازی بودند که دو ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت به آنها نزدیک و اقدام به سرقت گوشواره های بدلی فرزندش نموده و از محل متواری شده اند.

سرهنگ ویسمه ای ادامه داد: بلافاصله برنامه ریزی پلیس برای شناسایی سارقان آغاز شد و با سرنخ هایی که در تحقیقات اولیه از اهالی محل به دست آمد، هر دو سارق شناسایی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سارقان که به سمت یکی از روستاهای اطراف شهر اراک گریخته بودند، در عملیات سریع پلیس بعد از ساعتی دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از ادامه تحقیقات تکمیلی از دو سارق دستگیر شده خبر داد و گفت:‌با اقدامات و فعالیت های شبانه روزی پلیس اجازه هیچ گونه فعالیت مجرمانه را به برخی از افراد سودجو و فرصت طلب نمی دهیم.

  • ۹۵/۰۲/۱۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.