خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

عدم توجه به عقب ، فوت عابر پیاده را در پی داشت

در حادثه ای که درساعت 5 و 12دقیقه روز گذشته، در محور ساوه- تهران در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده به وقوع پیوست ، عابر پیاده مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه تصادف، عدم توجه به عقب و اطراف از سوی راننده کامیون عنوان شد.

سرهنگ"ایرج کهریزی "رئیس پلیس راه استان مرکزی در گفت و گو با خبر نگار پلیس ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه تمامی رانندگان با پلیس در راستای کاهش بار ترافیکی برون شهری، اظهار امیدواری کرد: رانندگان در هنگام رانندگی در معابر شهریو برون شهری با دقت کافی به رانندگی پرداخته و از هرگونه اقدامی که در راستای عدم توجه آنها به جلوی و عقب در هنگام رانندگی می تواند نقش داشته باشد خودداری نمایند و بدانند که بسیاری از حوادث رانندگی به علت عدم توجه رانندگان در هنگام رانندگی به وقوع می پیوندد.

محموله رومیزهای قاچاق، متوقف شد

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی مطلع شدند، محموله ای قاچاق از شهرهای جنوبی کشور بارگیری شده و از طریق یک دستگاه خودروی کامیون تریلی کشنده از محورهای مواصلاتی استان به مقصد تهران در حال حرکت است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده، سرانجام روز گذشته ماموران انتظامی موفق شدند در یکی از محورهای مواصلاتی، خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه راننده خودروی مدارکی را به ماموران انتظامی ارائه داد که با استعلام انجام شده، مشخص شد مدارک ارائه شده با بار خودرو مطابقت ندارد.

سرهنگ حسینی، ادامه داد: در بازرسی از خودرو، 226 کارتن از رومیزی های خارجی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف و راننده برای برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهر اراک معرفی شد.

  • ۹۵/۰۲/۱۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.