خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

19 هزار قلم کالای قاچاق در عملیات پلیس توقیف شد

سرهنگ " بیژن جنتی " فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ماموران انتظامی شهرستان در انجام تحقیقاتی از تردد و دو خودروی حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و توقیف خودروها آغاز شد.

وی اضافه کرد:‌ با برنامه ریزی انجام شده سرانجام روز گذشته ماموران انتظامی در محورهای اطراف شهرستان در عملیات هایی جداگانه خودروها را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ جنتی در ادامه گفت: در بازرسی از خودروهای توقیفی 12 هزار و 480 عدد قاشق و چنگال و 6 هزار و 480 نوشابه و نوشیدنی قاچاق متوقف شد که کالاهای کشف شده برای ارزش گذاری به گمرک استان ارجاع شد.

وی با اشاره با اینکه که هر دو محموله از شهرهای جنوبی کشور بارگیری کرده است خاطر نشان کرد:هر دو راننده در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

یک کشته و دو مجروح در سانحه رانندگی استان مرکزی

در سانحه ای که در ساعت 18 روز گذشته رخ داد بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون بنز و خاور در محور آزاد راه کربلا جاده فرعی بیوران ، راننده کامیون بنز به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سرنشین خودرو بنز و راننده خودروی خاور  مصدوم و به بیمارستان انتقال شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو راننده کامیون بنز اعلام شد.

 

  • ۹۵/۰۲/۱۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.