خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

2 کشته در تصادف روز گذشته استان مرکزی

در حادثه ای که در ساعت 7 و 13 دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان با خودروی وانت پیکان در محور بوئین زهرا به وقوع پیوست ، راننده خودروی پیکان وانت در صحنه تصادف به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده خودروی سواری پیکان نیز پس از انتقال به بیمارستان توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه،فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، تجاوز به چپ راننده سواری پیکان عنوان شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست در هنگام رانندگی رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی با وسیله نقلیه خود، خودداری کنند.

محموله 2 میلیاردی لوازم برقی های قاچاق در اراک زمین گیر شد

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اقدامات گسترده پلیسی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان یک محموله حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای اصلی اراک شناسایی کردند.

وی افزود: با تمهیدات اجرایی ماموران انتظامی، خودرو برای بررسی دقیق متوقف و به یگان انتظامی انتقال داده  شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه خودرو از یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری شده است خاطر نشان کرد:پس از بازرسی محموله مشخص شد کالاهای مکشوفه با مدارک گمرکی مطابقت ندارد.

سرهنگ "سپهوند" بیان داشت :در بازرسی از محموله توقیفی یک هزار و 67 کارتن چرخ گوشت، همزن برقی و ساندویچ ساز به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری راننده خودرو اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

هتک حیثیت به انگیزه جبران اختلافات گذشته

شخصی که به انگیزه انتقام جویی ، تصاویر دو خانم جوان را تحت عنوان دو سارق حرفه ای در شبکه های مجازی انتشار داده بود، در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت دو خانم جوان مبنی برانتشار تصاویر این افراد با عنوان سارقان حرفه ای در فضای مجازی و هتک حیثیت در فضای سایبری توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان، متهم شناسایی و در تحقیقات پلیس اذعان کرد که شخصی از او درخواست کرده که به خاطر اختلافات گذشته و به قصد انتقام جویی تصاویر دو خانم جوان را با عنوان سارقان حرفه ای در شبکه های اجتماعی منتشر کند.

این مقام انتظامی ادامه داد:‌ با توجه به اعترافات فرد دستگیر شده، دیگر متهم پرونده نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد نوروزی از ارجاع پروند متهمان به دستگاه قضایی خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده مصادیق محتوای مجرمانه در شبکه های اجتماعی و بستر فضای مجازی مراتب را سریعاً به پلیس فتا منعکس کنند .

وی تصریح کرد: بهترین و در دسترس ترین شیوه انتقال موضوعات از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir است و کاربران می تواند از این سایت برای ارتباط با پلیس فتا استفاده کنند.

6 هزار و 700 قرص غیرمجاز پزشکی از یک عطاری کشف شد

سرگرد "محمود خلجی" سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌در تداوم نظارت های پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در تحقیقاتی از فروش غیرمجاز قرص های پزشکی در یک عطاری مطلع شدند.

وی اضافه کرد:‌ با شناسایی این واحد صنفی و در سرشکی صورت گرفته از آن تعداد شش هزار و 700 قرص غیرمجاز پزشکی کشف شد .

سرگرد خلجی خاطر نشان کرد: مسئول این واحد صنفی برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان در ادامه به دیگر عملیات پلیس در شهرستان محلات اشاره داشت و افزود:‌در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان محلات از یک مغازه فروش تجهیزات پزشکی تعداد 866 عدد انواع قرص های غیرمجاز را کشف کردند که در این عملیات نیز یکی نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شهروندان خواست هر گونه فعالیت افراد سودجو را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

دیدار فرمانده انتظامی استان مرکزی با مردم در دفتر نظارت همگانی 197

مردم استان مرکزی روز دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه سال جاری  می توانند در سامانه 197 با فرمانده انتظامی این استان دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی به همراه معاونان اجرایی این فرماندهی روز دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه  سال جاری از ساعت 0900ملاقات عمومی دارند.

این گزارش حاکی است،مردم استان مرکزی می ‌توانند جهت بررسی مشکلات،انتقادات و...در ارتباط با عملکرد فرماندهی انتظامی استان در محل دفتر نظارت همگانی (197) واقع در خیابان بهزیستی روبروی ایران خودرو حضور یافته و با فرمانده انتظامی استان دیدار کنند.

  • ۹۵/۰۲/۱۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.