خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در اراک

سرهنگ احمد رضا چگنی رئیس پلیس مواد مخدر استان مرکزی گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی در یکی از محله های شهر اراک، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این راستا وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با ترفندهای خاص پلیسی در محل توزیع مواد دستگیر و در بازرسی بدنی از وی مقدار یک کیلو و 414 گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان مرکزی در پایان با بیان اینکه متهم از خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان بود، خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف تویوتا لندکوروز با 52 میلیون ریال خلافی در ساوه

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای پیشگیری از بروز تخلفات حادثه ساز و برخورد با رانندگان متخلف، ماموران پلیس راه شهرستان ساوه حین کنترل تردد وسایل نقلیه، یک دستگاه سواری تویوتا لندکوروز را به دلیل سرعت غیر مجاز در محور ساوه- تهران متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام صورت گرفته از پلاک این خودرو مشخص شد، خودرو دارای 52 میلیون و 100هزار ریال جریمه معوقه است.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: بیشترین تخلفات خودروی مذکور، سرعت غیر مجاز و اجرای حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز بود که خودرو مذکور توقیف و برای انجام مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

تلف شدن 16 رأس میش و بره در حادثه برخورد نیسان با گله

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در ساعت 21 شب گذشته، گزارش برخورد یک دستگاه خودرو با گله احشام در محور قدیم "ساوه – همدان" به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیمی انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شد و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودروی نیسان وانت با یک گله گوسفند در حال عبور از محور مذکور برخورد کرده و باعث تلف شدن 16 راس میش و بره شده است.

سرهنگ طالبی، اظهار داشت: در تکمیل تحقیقات، خودرو توقیف و پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارجاع شد.

2کشته در تصادفات روز گذشته استان مرکزی

در نخستین حادثه که در ساعت 10 و 51 دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه گریدر با عابر پیاده در محور مرزیجران به وقوع پیوست ، عابر پیاده پس از انتقال به بیمارستان توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه، به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده گریدر عنوان شد.

در حادثه دیگری که در ساعت 22 و 2 همین روز، در اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در خیابان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان شازند، رخ داد، راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، در دم فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور،عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه عنوان شد.

هشدار پلیس:

استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتور سیکلت و همچنین رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان انواع وسایل نقلیه، همواره، در پیشگیری از تلفات جانی دارای نقش کلیدی می باشد.

 

 

 

  • ۹۵/۰۲/۲۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.