خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

11کیلوگرم ماده مخدر در عملیات پلیس کشف شد

در یکی از این عملیات های ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در عملیاتی موفق شدند از دو توزیع کننده مواد مخدر که در حال جابجایی مقادیری مواد مخدر بودند، مقدار 10 کیلوگرم ماده مخدر تریاک را که به شکل ماهرانه ای در یک دستگاه خودروی سواری جاساز شده بود، کشف کنند.

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان خنداب نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق شدند در عملیاتی از فردی که در یکی از روستاهای شهرستان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می نمود، مقدار یک کیلو و 40 گرم ماده مخدر تریاک را کشف کنند.

سرهنگ "احمدرضا چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت : طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از جمله اولویت هایی است که از سوی پلیس استان با جدیت پیگیری می شود.

وی تصریح کرد:‌در تداوم این طرح در دو روز گذشته در عملیات هایی جداگانه 63 نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

توقیف محموله 2 میلیاردی کالای قاچاق در اراک

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی اقدامات گسترده پلیسی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، یک محموله حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای اصلی اراک شناسایی کردند.

وی افزود: با تمهیدات اجرایی، خودرو توسط ماموران انتظامی برای بررسی دقیق متوقف و به یگان انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان این که خودرو از یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری شده است، خاطر نشان کرد: پس از بازرسی محموله مشخص شد، کالاهای مکشوفه با مدارک گمرکی مطابقت ندارد.

سرهنگ سپهوند، بیان داشت: در بازرسی از محموله توقیفی، 545 کارتن شامل عینک شنا، جا اسپندی، ظروف چینی، گلدان تزئینی و سطل زباله به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری راننده خودرو، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

  • ۹۵/۰۲/۲۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.