خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

سرگرد مصطفی نوروزی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر دریافت پیامی تهدیدآمیز در یکی از شبکه های اجتماعی از طرف فردی ناشناس در خصوص انتشار تصاویر شخصی اش در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه قرار گرفت.

 وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم که خانمی جوان بود شناسایی و مشخص شد که فرد دستگیر شده، قبلا باهمسر خانم شاکی زندگی مشترک داشته اند که به علت اختلافات منجر به طلاق می شود و او برای انتقام جویی و بر هم زدن زندگی جدید شوهرش اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی همسر جدید وی می کند.

سرگرد "نوروزی" بیان داشت: با تکمیل تحقیقات متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان عنوان داشت: شهروندان می توانند موارد و ابهامات موجود در خصوص فضای مجازی را از طریق مرکز فوریت های سایبری و یا سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

کشف محموله پوشاک قاچاق از داخل ضایعات کاغذ

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا از تردد دو محموله کالای قاچاق در یکی از محورهای اصلی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود:با اعلام این خبر، برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و توقیف محموله های قاچاق آْغاز و سرانجام در کنترل نامحسوس خودروهای عبوری، دو محموله قاچاق شناسایی شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف محموله های مورد نظر در دو عملیات جداگانه خاطر نشان کرد: در عملیات اول با توقیف کامیون، راننده در ابتدا اذعان کرد که بار خودرو، ضایعات کاغذ است که با هوشیاری ماموران پلیس از داخل ضایعات کاغذ، 17 هزار و 636 ثوب لباس زنانه و مردانه قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.

وی در ادامه از توقیف محموله پیچ و مهره قاچاق در دیگر عملیات پلیس در شهرستان دلیجان خبر داد و گفت:‌ در این عملیات دو هزار و 624 بسته پیچ و مهره قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان این که هر دو محوله از یکی از استان های همجوار بارگیری شده و به مقصد تهران در حرکت بودند، اضافه کرد: هر دو راننده نیز در این رابطه دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

  • ۹۵/۰۲/۲۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.