خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 12 هزار و 840 نخ سیگار قاچاق در شازند

سرهنگ"بیژن جنتی " فرمانده انتظامی شازند گفت:در پی انجام تحقیقاتی، ماموران انتظامی شهرستان از فعالیت صاحب یک واحد صنفی در زمینه تهیه و توزیع سیگار خارجی با خبر شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات نامحسوس ، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی، واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی از آن، تعداد 12 هزار و840 نخ سیگارخارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطرنشان کرد:در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

 

سارقان سابقه دار پس از دستگیری به 18 فقره سرقت اعتراف کردند

سرهنگ"سیدنورالدین حسینی"رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و محتویات خودرو طی سال گذشته در اراک موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات تخصصی برای شناسایی سارقان آغاز شد و در روند بررسی ها، دو سارق سابقه دار در خصوص دست داشتن در این سرقت ها مورد ظن کارآگاهان پلیس قرار گرفتند.

این مقام انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات مدارک و سرنخ هایی از نقش این دو نفر در سرقت ها به دست آمد و در عملیاتی هر دو نفر در مخفیگاهشان در اراک شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اعترافات متهمان دستگیر شده بیان داشت:‌ سارقان در اعترافات خود اذعان داشتند که در طول روز با پرسه زنی در سطح شهر، مغازه هایی که بیشتر لاستیک فروشی بودند را شناسایی کرده و در طول شب با تخریب دیوار یا باز کردن قفل اقدام به سرقت وجوه نقد، لاستیک ، البسه و پوشاک و ... می کردند.

وی افزود : تا کنون هشت فقره سرقت مغازه ، هشت فقره سرقت داخل خودرو و دو فقره سرقت اماکن در اعترافات سارقان کشف شده است که در این رابطه تعداد 120 حلقه لاستیک نیز از مخفیگاه سارقان کشف و به مالباختگان تحویل شد .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از ادامه تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر داد و بیان داشت:‌ در ادامه تحقیقات، یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شده است و رسیدگی به این پرونده با هماهنگی دستگاه قضایی در حال پیگیری می باشد.

 

 

  • ۹۵/۰۲/۲۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.