خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 157 کیلوگرم تریاک در استان مرکزی

سرهنگ یوسف سپهوند گفت:در تداوم برنامه های اجرایی پلیس استان در ارتقاء امنیت اجتماع، طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر از جمله اولویت هایی است که با بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان استان با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی از کشف 157 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات دو روز گذشته پلیس استان خبر داد و افزود: در مهمترین این عملیات ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان از حمل مقادیری مواد افیونی در سطح یکی از محورهای اصلی این شهرستان دلیجان باخبر شدند و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری چهار نفر قاچاقچی در این عملیات خاطر نشان کرد: طی این عملیات،90 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و دو دستگاه وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان توقیف شد.

وی در ادامه به دیگر عملیات پلیس در شهرستان ساوه اشاره کرد و افزود: در این عملیات نیز ماموران مواد مخدر پلیس شهرستان ساوه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران موفق شدند از یک دستگاه کامیون مقدار 47 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سرهنگ سپهوند در ادامه با اشاره به عملیات دستگیری فردی که به صورت گسترده در شهر اراک اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کرد اشاره کرد و گفت:‌ این فرد با مراقبت های نامحسوس زمانی که در حال جابجایی مواد مخدر بود، در دلیجان شناسایی شد که در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس شهرستان مقدار 13 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در یک دستگاه خودروی سواری جاساز شده بود کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اظهار داشت:در عملیاتی دیگر نیز در شهرستان دلیجان، ماموران انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری دو قاچاقچی و کشف 7 کیلوگرم تریاک در این شهرستان شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات ها 8 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

3کشته در سوانح رانندگی استان مرکزی

گروه استان ها- مرکزی- سه نفر در سوانح رانندگی استان در روز گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در یکی از این سوانح رانندگی که در ساعت 2 و 26 دقیقه بامداد روز گذشته در خیابان قائم مقام شهر اراک رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با خودرو ایسوزو ، راننده خودرو وانت پیکان مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راهور عدم توجه به جلو راننده خودرو وانت پیکان اعلام شد.

در سانحه ای دیگر که در ساعت 17 روز گذشته در محور توره به اراک رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه موتور سیکلت، راکب و سرنشین موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

علت این سانحه نیز از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو راننده وانت پیکان تشخیص داده شد.

پلمب 9 باشگاه ورزشی متخلف و غیرمجاز در اراک

در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی طی 48 ساعت گذشته، نه باشگاه متخلف و غیرمجاز در اراک شناسایی و پلمب شد.

سرهنگ"احمد عباسی "رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: درادامه روند نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در سطح شهر اراک، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان، از 13 باشگاه ورزشی بازدید کردند.

وی از کشف مقادیری داروهای مکمل غیرمجاز از واحدهای پلمب شده خبر داد و افزود: در این بازدیدها، نه باشگاه غیر مجاز و متخلف شناسایی و با هماهمگی مقام قضایی پلمب شدند.

سرهنگ عباسی در پایان با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در استان مرکزی با جدیت بیش از گذشته ادامه دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بین واحدهای صنفی موضوع را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس خبر دهند.

  • ۹۵/۰۲/۲۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.