خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

واژگونی MVM 2 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت

در حادثه رانندگی ساعت 17 روز پنج شنبه که به علت واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام در محور دلیجان – اصفهان اتفاق افتاد، دو نفر از سرنشینان خودرو در دم کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

از سوی کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه دلخراش، عدم توجّه به جلوی راننده خودرو و عدم نصب حفاظ در مسیر و اختلاف سطح راه عنوان شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی از رانندگان خواست با توجه به بار سنگین ترافیکی جاده ها در ایام تعطیل، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و از هرگونه عجله و شتاب در هنگام رانندگی خودداری کنند.

مرد 30 ساله به هنگام شنا در سد غرق شد

سرهنگ"علی هاشمی" فرمانده انتظامی دلیجان گفت: بعد از ظهر روز پنج شنبه سی اردیبهشت ماه سال جاری، گزارشی به مرکز فوریت های 110 شهرستان مبنی بر غرق شدگی فردی در سد 15 خرداد این شهرستان اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر  و مشاهد شد، جسد مردی 30 ساله بر روی آب سد غوطه ور است.

این مقام انتظامی بیان داشت:در ادامه تحقیقات پلیس، شاهدان حادثه اذعان کردند فرد حادثه دیده برای شنا داخل آب رفته که به علت عدم مهارت در شنا کردن، جان خود را از دست داده است.

سرهنگ هاشمی در پایان اظهار داشت:جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات های پلیس

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" در بیان جزئیات این خبر بیان داشت:‌ در یکی از این عملیات ها ماموران کلانتری 11 شهرستان کمیجان در یکی از محورهای مواصلاتی از یک دستگاه خودروی خاور 780 میلیون ریال کالای قاچاق را کشف کردند.

وی اضافه کرد‌:‌این محموله شامل تعدادی لوازم آشپزخانه و تعدادی وسایل برقی بود.

این مقام انتظامی به عملیات های پلیس در شهرستان شازند نیز اشاره داشت و گفت:‌ در این عملیات ها ماموران انتظامی شهرستان از دو دستگاه اتوبوس تعداد 20 دستگاه مانیتور و تلویزیون، 11 عدد کپسول گاز فلورسنت، تعدادی باتری خودرو، 800 عدد لامپ کم مصرف، تعدادی قوطی روغن موتور و ... به ارزش تقریبی 620 میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ حسینی در ادامه از دیگر عملیات های پلیس در کشف کالاهای قاچاق در چند شهر استان خبر داد و گفت: 70 میلیون ریال لامپ کم مصرف در خمین، تعدادی کولر گازی در دلیجان، سه هزار و 500 نخ سیگار و دو هزار و 100 قرص غیرمجاز ورزشی در اراک و خنداب کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: محموله های کشف شده در حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال ارزش گذاری شده است که در این عملیات هفت نفر دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

آمادگی پلیس استان مرکزی برای برگزاری جشن میلاد موعود (عج)

سرهنگ "یوسف سپهوند" در جمع مسئولان انتظامی با تبریک ایام شعبانیه، به تمهیدات پلیس در حوزه ترافیکی و انتظامی برای جشن میلاد حضرت ولیعصر (عج) اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت و آسایش شهروندان برای شرکت در مراسم‌های جشن میلاد حضرت مهدی (عج) از جمله اولویت‌هایی است که تمهیدات لازم برای برقراری امنیت آن توسط پلیس در جلسات کارشناسانه اتخاذ و اجرایی شده است.

وی از شهروندان خواست با پلیس در راستای روان‌سازی ترافیک مراسم جشن نیمه شعبان همچون سالیان گذشته، همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی افزود: با پیش‌بینی، برنامه‌ریزی و بهره‌جویی از تجربیات سالیان گذشته، اقدامات لازم برای تسهیل در عبور و مرور انواع وسایل نقلیه برنامه ریزی شده و با همکاری شهروندان امنیت ترافیکی و انتظامی مطلوب در خور شأن آنان عملیاتی خواهد شد.

سرهنگ سپهوند آمادگی و جدیت پلیس استان در ایجاد امنیت اعیاد شعبانیه را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی همراه با نگاه تحلیلی ، اصلی مهم برای احراز آمادگی در ماموریت های انتظامی است که در برنامه ریزی های پلیس استان که با بهره گیری از دیدگاه نخبگان علمی و عموم مردم انجام می پذیرد، ‌این مهم همواره مورد تاکید بوده و در برگزاری اعیاد شعبانیه سال جاری نیز این موضوع در راس تصمیم گیری ها قرار گرفته است.

سارقان به عنف در عملیات پلیس دستگیر شدند

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ‌در پی اعلام چند سرقت گوشی و وجه نقد از شهروندان شهرستان در طی چند ماه گذشته، بررسی موضوع به صورت تخصصی به پلیس آگاهی شهرستان ارجاع شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و در بررسی ها سرنخ هایی از دست داشتن دو جوان سابقه دار در این سرقت ها به دست آمد.

وی به عملیات دستگیری سارقان اشاره داشت و افزود:در تکمیل تحقیقات هر دو سارق شناسایی و در عملیات هایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و از آنان مقادیری ماده مخدر هروئین نیز کشف شد.

سرهنگ طالبی ادامه داد:در بازجویی های انجام شده، متهمان به دو فقره سرقت به عنف و پنج فقره سرقت گوشی و وجه نقد در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان گفت:پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان روانه زندان و تحویل مقام قضایی شدند.

اعلام محدودیت های ترافیکی شب نیمه شعبان/ ترخیص موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

سرهنگ "ابوالفضل امیدی" رئیس پلیس راهور استان مرکزی در این باره گفت: همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و جشن میلاد حضرت مهدی (عج) محدودیت های ترافیکی در سطح معابر و مسیرهای پر تردد شهر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اعمال محدودیت ها به صورت مقطعی و با توجه به شرایط ترافیکی اجرا خواهد افزود: کلیه نیروهای اجرایی پلیس راهور در صورت اجرای طرح در سطح معابر حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه خاطر نشان کرد:در شب نیمه شعبان در شهر اراک خیابان حاج باشی(ارشاد) به صورت رفت و برگشت در طرح محدوده ترافیکی قرار می گیرد و رانندگان عزیز در نقاط دیگر شهر نیز لازم است همکاری لازم با پلیس را داشته باشند.

سرهنگ امیدی در پایان از شهروندان خواست برای تسهیل در رفت و آمد خود و خانواده محترم، از تردد با وسایط نقلیه شخصی خودداری کرده و حتی الامکان از وسایط حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

وی به تسهیلات پلیس استان در ترخیص موتورسیکلت های توقیفی اشاره داشت و ادامه داد : همچنین به مناسبت نیمه شعبان فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد موتورسیکلت های توقیفی که دارای جرایم کیفری نبوده و فقط بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند را ترخیص کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: به همین مناسبت مالکان موتور سیکلت هایی که وسیله نقلیه آنان به علت تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده است، می توانند نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند و به میزان 40 درصد هزینه پارکینگ نیز به آنان تخفیف داده خواهد شد

سرهنگ امیدی اظهار داشت:هچنین به صاحبان موتور سیکلت هایی که فاقد بیمه هستند نیز فرصت داده خواهد شد تا وسیله نقلیه خود را ترخیص کرده و نسبت به بیمه آن اقدام کنند .

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی از صاحبان این گونه وسایط نقلیه خواست با به همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند مالکیت وسیله نقلیه در شهر اراک به ستاد ترخیص واقع در محل راهنمایی و رانندگی استان و در شهرستان ها به مراکز پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله خود اقدام کنند.

  • ۹۵/۰۳/۰۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.